بازی «شتاب در شهر 2»؛ پیشنهادی جذاب برای ماشین‌بازها


بازی «شتاب در شهر 2»؛ پیشنهادی جذاب برای ماشین‌بازها

بازی «شتاب در شهر ۲ – سرعت شکنان» پیشنهادی جذاب برای علاقه‌مندان به رانندگی و ماشین است که می توانند با خرید این بازی، تجربه رانندگی هیجان انگیز را در شهر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی «شتاب در شهر ۲ – سرعت شکنان» محصولی رایانه‌ای تولید شده توسط آروین تک است که می‌توانند برای علاقه مندان به رانندگی پیشنهادی جذاب باشد و این بازی را همچون سایر بازی‌ها می‌توان از هیولا خریداری کرد.

این بازی داستان جوانی به نام امیر (بدون ۲۰۶ سفید) را روایت می‌کند که یک‌دفعه وارد مسابقات زیر زمینی می‌شود و تا جایی پیش می‌رود که از او بهتر در شهر پیدا نشود. روایت در قالب مکالمات کوتاه و اکثراً تلفنی بین شخصیت‌ها رد و بدل می‌شود و خبری از میان‌پرده‌های سینمایی با حضور کاراکترها نیست. البته لحظات نمایشی مختصری وسط یا انتهای مأموریت‌های اصلی هستند که با زوایایی خاص و صحنه آهسته کمی حال و هوا را اکشن / سینمایی می‌کنند.

نقاط قوت این بازی را می‌توان به بسته صوتی، ارتقاهای خودروها، تنوع مأموریت‌ها، نقشه و شهر و فضاها و بناها، سامانه آب و هوا و شب و روز، هیجان مسابقات، استفاده از لهجه‌های مختلف در دوبله و جهان باز اشاره کرد.

همچنین سیستم دخل و خرج، پلیس‌ها، دوربین ثابت از جمله نقاط ضعف این بازی به شمار می‌رود و البته بازی سنگین است و منابع سیستم را بیش از حد درگیر می‌کند.

بسته صوتی «شتاب در شهر ۲» حرفه‌ای است. قسمت مربوط به صدای خودروها با رعایت نکاتی مثل تفاوت مشهود صدای موتور در ماشین‌های مختلف و تطابق با حرکت و سرعت و شتاب لذت رانندگی را افزایش می‌دهد. بسته موسیقی با ترک‌های مختلف رادیو که قابل کنترل هستند حس خوبی به گشت و گذارهای درون شهری می‌دهد.

در ابتدا تنها دو قطعه قابل پخش هستند که بازیکن با ارتقا سیستم صوت یا پیدا کردن نوار کاست در گوشه و کنار نقشه می‌تواند تعداد آن‌ها را افزایش دهد. موسیقی‌ها همه با انرژی و با حال و اکثراً خارجی هستند. در کنار این‌ها، جلوه‌های صوتی مثل صدای خیابان و رانندگی روی سطوح مختلف، صدای باران، صداهای مرتبط با تصادفات و … با کیفیت و واقعی و دقیق کار شده‌اند. حتی با استانداردهای امروزی هم نمی‌شود به راحتی اشکالات خیلی بزرگی در پکیج صدای شتاب در شهر ۲ پیدا کرد. علاوه بر تمام این موارد، مکالمات داستانی توسط دوبلور و با لهجه‌ها و مدل‌های صحبت مختلف کار شده‌اند که شنیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی