برنامه‌های مسجد جمکران در هفته نخست ماه شوال/ عزاداری منتظران در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع)


برنامه‌های مسجد جمکران در هفته نخست ماه شوال/ عزاداری منتظران در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع)

مسجد مقدس جمکران با ویژه‌برنامه‌های متنوع همچون توسل به حریم کبریا، کمیل عارفانه و ویژه‌برنامه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در نخستین روزهای ماه شوال میزبان منتظران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران در نخستین هفته از ماه اردیبهشت ماه که با هفته نخست ماه شوال نیز همزمان شده با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی‌باوران می شود.

بنابر این گزارش، سه شنبه، ۵ اردیبهشت ماه مراسم توسل به حریم کبریا از ساعت ۲۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شحیطاط و توسل‌خوانی سیدمهدی میرداماد در میعاد منتظران برگزار می شود.

در ادامه برنامه های هفته جاری مسجد مقدس جمکران پنجشنبه، ۷ اردیبهشت ماه از ساعت میزبان مراسم کمیل عارفانه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرشاد و قرائت دعای کمیل با نوای حاج حمید عسکری است.

علاوه بر این، مراسم ندبه انتظار صبح جمعه، هشتم اردیبهشت ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان و ندبه خوانی حاج سیدعلی حسینی نژاد در میعاد منتظران برگزار و همزمان از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی قم پخش می شود.

همچنین، قرائت صلوات ضراب اصفهانی در ساعت ۱۶ روز جمعه و قرائت زیارت آل‌یس پس از نماز و عشاء نیز از برنامه های مسجد جمکران در هفته جاری است.

ویژه‌برنامه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین صدر و مرثیه‌خوانی سیدجواد میرجعفری نیز جمعه شب، ۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

همچنین، مراسم روضه خوانی و سینه زنی ظهر روز شنبه، ۹ اردیبهشت ماه با نوای حاج علی بهنام در میعاد منتظران برپا خواهد شد.

گفتنی است، شنبه شب و در شام سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) مراسم روضه خوانی با نوای کربلایی محمد حیدری در مسجد مقدس جمکران برپا می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعجب مردم در فضای مجازی از مدل گوشی بهرام رادان