جورج راسل: به رانندگی سه نفر در پیست نمی توان اعتماد کرد


فرمول یک ایران – جورج راسل راننده تیم فرمول یک مرسدس بیان کرده است که در حالت فعلی پیست، به سه راننده نمی توان برای نبرد چرخ به چرخ اعتماد کرد. جورج راسل که خودش تجربه چرخ به چرخ رفتن با افراد مختلفی را دارد، بیان می کند که برای نبرد چرخ به چرخ در...

فرمول یک ایران – جورج راسل راننده تیم فرمول یک مرسدس بیان کرده است که در حالت فعلی پیست، به سه راننده نمی توان برای نبرد چرخ به چرخ اعتماد کرد.

جورج راسل که خودش تجربه چرخ به چرخ رفتن با افراد مختلفی را دارد، بیان می کند که برای نبرد چرخ به چرخ در پیست به سه راننده نمی توان اعتماد کرد:

فکر می کنم که همه ما رانندگان به خوبی یکدیگر را می شناسیم و از سبک رانندگی هم آگاهی داریم و از ریسک ها مطلع هستیم.

من برای اولین بار در سال 2011 با مکس و چارلز و استبان مسابقه دادم.

من در واقع قبل از اینکه با الکس البون یا لندو نوریس مسابقه دهم با آنها مسابقه دادم که با توجه به تفاوت های ملیتی کمی جالب است.

ما یکدیگر را می شناسیم که این احتمالاً به نحوه رقابت ما با یکدیگر کمک می کند.

این مورد برای همه رانندگان صدق می کرد به جز سه راننده ای که راسل از نام بردن آنها امتناع کرد اما اظهار داشت که آنها فاقد “آگاهی فضایی دیگران” هستند:

شاید سه راننده در پیست حضور داشته باشند که در مقابل آنها احساس راحتی نخواهید کرد. بین بیشتر رانندگان اعتماد وجود دارد. فکر نمی‌کنم (آن سه راننده) آگاهی فضایی از دیگران را داشته باشند.

بنابراین، در واقع شما ترجیح می دهید با رانندگان قدرتمند، بهتر و سخت تر بجنگید، زیرا می دانید که آنها می توانند ماشین خود را بهتر کنترل کنند و آن را در موقعیت های مکانی دشوار اما نه خطرناک قرار دهند.

علیرغم درگیری مکس و جورج در اوایل این فصل، مکس جز سه راننده ای نبود که راسل نام برد، در عوض گفت که او کمتر از همیشه تهاجمی است:

وقتی برای قهرمانی می‌جنگید، کمی متفاوت می‌جنگید و اکنون مکس احتمالاً نسبت به گذشته کمتر تهاجمی است، زیرا در موقعیتی نیست که نیاز به رفتارهای تهاجمی داشته باشد.

او می تواند یک موقعیت را از دست بدهد و بداند که بعداً آن را پس خواهد گرفت.

در حالی که ما احتمالاً اکنون در موقعیت “انجام بده یا بمیر” هستیم تا بتوانیم آن یک شانس پیروزی را در طول یک فصل به دست آوریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!