ورشتپن: آلونسو مستحق پیروزی در فرمول یک است


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن بیان کرد که اگر روزی ردبول موفق به کسب پیروزی نشد، مایل است که فرناندو آلونسو را در رده اول و پیروز مسابقه ببیند. راننده هلندی به نظر می رسد که از همیشه به کسب مقام قهرمانی جهان نزدیک تر است. ردبول تا به الان پیروز...

فرمول یک ایران – مکس ورشتپن بیان کرد که اگر روزی ردبول موفق به کسب پیروزی نشد، مایل است که فرناندو آلونسو را در رده اول و پیروز مسابقه ببیند.

راننده هلندی به نظر می رسد که از همیشه به کسب مقام قهرمانی جهان نزدیک تر است. ردبول تا به الان پیروز تمامی مسابقات شده است. وی در بیان پاسخ به این سوال که در روز بد ردبول مایل است کدام راننده پیروز شود گفت:

فرناندو. من او را دوست دارم. او یک راننده مسابقه ای واقعی است و فکر می‌کنم که شایسته چنین چیزی است.

او هرگز تسلیم نمی شود. می توانید ببینید که چقدر این ورزش را دوست دارد و گاهی فکر می کنید «یا خود خدا»، پس از سال ها داشتن ماشینی که فقط در رده های میانی می توانست رانندگی کند، شاید کمی از آن عشق خود را از دست بدهد(اما او از دست نداد).

او یک هیولا است. بنابراین بله، اگر از من بپرسید، یکی از راننده‌هایی که دوست دارم در مسابقه امسال برنده شود، فرناندو است.

در حالی که ورشتپن از تسلط بر فرمول یک لذت می برد اما می گوید که ادعاهای اخیر مبنی بر خواستن یک نبرد بهتر برای پیروزی واقعی بوده است:

صادقانه بگویم، فکر می کنم گاهی اوقات خوب است که رقابت خوبی داشته باشیم، البته از سال 2021 لذت بردم. اما از مسیری که سال 2022 طی شد نیز لذت بردم.

البته، در ابتدا برخی از مشکلات مرتبط به قابلیت اطمینان را داشتیم و ماشین کمی سنگین بود، اما از یک جایی به بعد ماشین کاملاً قدرت برتر بود.

اما برای ورزش به طور کلی، می دانم که البته اگر فقط یک تیم مسلط باشد، مردم کمی خسته می شوند. بنابراین امیدوارم که تیم‌های بیشتری بتوانند دور هم جمع شوند تا اگر مشکل کوچکی دارید، یا نمی‌توانید به طور کامل 100 درصد هارمونی لازم را به دست آورید، تیم دیگری برای برنده شدن وجود داشته باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ می دانستید که این دختر همسر شهرام کاشانی بوده است!