هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور برگزار می شود


هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور برگزار می شود

مسئول دفتر همایش های جامعه ایمانی مشعر گفت: هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با عنوان هیأت‌ و تربیت دو با محوریت اوقات فراغت به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امید توسنگ گفت: هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با عنوان هیأت‌ و تربیت دو با محوریت اوقات فراغت و با حضور ۵۰۰ نفر از مدیران هفدهمین همایش مدیران هیأت‌ به میزبانی هیآت‌ مذهبی استان زنجان برگزار می شود.

وی ادامه داد: اساتید این همایش حجج اسلام سیدحسین مومنی، سیدمحمدانجوی نژاد، سیدعلیرضا تراشیون، سیدهادی حسینی اصل، محمدمهدی ماندگاری، محسن قنبریان، مهدی هادی، یاسر ماهری، محسن انبیایی و حامد تقدیری هستند.

مدیر دفتر همایش های جامعه ایمانی مشعر مطرح کرد: در دومین همایش هیأت‌ و تربیت مداحان برجسته کشوری ازجمله غلامرضا عینی فرد، ولی الله کلامی، مهدی سلحشور، مهدی رسولی و نماینده رئیس جمهور در امور مردمی سازی سید احمد عبودتیان نیز به عنوان اساتید حضور دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محورهای این همایش نیز موضوعاتی ازجمله اصول، مبانی و ملاحظات تربیتی در برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان، اردو و ظرفیت‌های تربیتی آن، ملاحظات اجرایی و تشکیلاتی هیأت‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت، مدیریت هیجان نوجوان و برنامه‌های اوقات فراغت، ظرفیت اوقات فراغت و استعدادیابی و استعدادشناسی نوجوان، فضای مجازی و اوقات فراغت و راه‌های ایجاد جذابیت با رویکرد تربیتی در برنامه‌های اوقات فراغت را شامل می شود.

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


پیش‌نشست کنگره «زیارت، معنویت و اخلاق بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»