طرح بشری یکی از روش‌های نوین و آسان آموزش قرآن کریم است


 طرح بشری یکی از روش‌های نوین و  آسان آموزش قرآن کریم است

کرمیان گفت: طرح بشری یکی از روش‌های نوین و آسان آموزش قرآن کریم است و این دوره قابلیت فراگیری بین آحاد علاقه‌مندان را دارد.

محسن کرمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شیستان از استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح قرآنی بشری ،گفت: موسسات قرآنی با توجه به رسالت خود در راستای ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی بین آحاد مردم می‌توانند با استفاده از روش «بشری» فعالیت کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود:آموزش در این طرح با بهره‌گیری از مکتب پیامبر اسلام و به صورت گفتاری و شنیداری انجام می‌شود و اهداف طرح ما، فراگیری قرآن به شیوه سنتی، آموزش به روش علمی،- پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی، ارائه محتوا و مطالب آموزشی مناسب، قابل درک بودن برای تمام اقشار جامعه، پرورش افراد با سطح علمی بالا، ساده‌سازی یادگیری قرائت قرآن کریم است.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح شرکت‌کنندگان در طول زمان بسیار کوتاه و با بهترین و آسان‌ترین روش قرآن را آموزش می‌بینندو با توجه به اهمیت آموزش مباحث تخصصی در حوزه قرآن کریم به مربیان و قرآن‌آموزان و همچنین لزوم توجه به روش‌های جدید در آموزش حفظ آیات کلام وحی به اقشار مختلف جامعه باید کوشش کرد.

کرمیان تصریح کرد: طرح قرآنی بشری از روش‌های برتر در عرصه آموزش قرآن کریم است و تربیت و آموزش معلم و مربی که به این شیوه تسلط کافی داشته باشد، می‌تواند گام مؤثری در این عرصه باشد و این دوره به صورت ملی برگزار می‌شود و هماهنگی و نظارت بر اجرای آن بر عهده ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مجری طرح «مؤسسه قرآنی نوای جنت» است، اظهار کرد: متقاضیان در استان کرمانشاه با مراجعه به درگاه اینترنتی سامانه جامع امور قرآنی حمد به آدرس www.qia.ir به‌منظور ثبت‌نام در دوره اقدام کنند.

پایان پیام/712

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام تسلیت رییس دانشگاه مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله محمد یزدی