🍈 تعبیر خواب طالبی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🍈 تعبیر خواب طالبی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب طالبی 🍈 تعبیر مشاهده طالبی در خواب سمبلی از دستیابی به فرصت‌های استثنایی و اقبالی بلند بوده که اخبار مسرت بخشی نیز به گوش می‌رسد. دیدن چنین خوابی برای اشخاصی که از تمکن مالی اندکی برخور دارند، بشارت به گشایش در معاش و درآمد...

تعبیر خواب طالبی 🍈

تعبیر مشاهده طالبی در خواب سمبلی از دستیابی به فرصت‌های استثنایی و اقبالی بلند بوده که اخبار مسرت بخشی نیز به گوش می‌رسد. دیدن چنین خوابی برای اشخاصی که از تمکن مالی اندکی برخور دارند، بشارت به گشایش در معاش و درآمد می‌دهد. همچنین مفهوم دیگر دیدن طالبی در خواب اشاره به از بین رفتن پریشانی و دل نگرانی‌هایی است که در واقعیت خواب بیننده را به خود مشغول کرده است.

بسیاری از معبرین چینی مشاهده طالبی در رویا را به منزله برخورداری از عمری با سالیان دراز برای خواب بیننده می‌دانند.

از نظر علما و دانشمندان متخصص در علم تعبیر خواب در کشور های غربی، دیدن طالبی در رویا دو مفهوم را در ابعاد سلامتی وجودی انسان و همچنین مسائل و بحران‌های حرفه‌ای و شغلی را شامل می‌شود.

چنانچه رویابین که میوه طالبی را در خواب نظاره کرد، در واقعیت دارای صحت و سلامت کامل جسمی بود. ممکن است با مسئله‌ای در امورات شغلی و حرفه‌ای مواجه شود.

برخی مشاهده طالبی را در خواب، تعبیر به ابتلا به بیماری و یا بروز اندوه و پریشانی قلمداد می‌کنند. از جمله معانی نیکی که برای دیدن طالبی در رویا بیان شده، به مفهوم برخورداری رویابین از عمری با برکت و طولانی است.

از جمله سمبل‌های دیدن طالبی در رویا به منزله اجابت خواسته‌ها و رسیدن به اهداف می‌باشد. همچنین مشاهده میوه طالبی در خواب اشاره به اخبار مهم و ارزشمندی برای رویابین دارد.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

امام جعفر صادق (ع)

محمد ابن سیرین

ابن شاهین

تعابیر بر اساس موضوع

نهال طالبی

کاشتن طالبی

چیدن طالبی

خوردن طالبی

خوردن آب طالبی

فروش طالبی

بریدن طالبی

طالبی قاچ شده

طالبی در فصل تابستان

طالبی در فصل غیر از تابستان

طالبی و هندوانه

طالبی و خربزه

ژله طالبی

طالبی گندیده

طالبی رسیده

طالبی بزرگ

طالبی سبز

طالبی در خواب دختر مجرد

طالبی در خواب خانم متاهل

طالبی در خواب خانم باردار

طالبی در خواب شخص بیمار

🍈 تعبیر خواب طالبی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب طالبی بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر امام جعفر صادق (ع)

حضرت امام جعفر صادق علیه السلام چنین می‌فرمایند؛ در صورتی که شخصی در خواب مشاهده کند در حال فروش طالبی خوش طعم و مطلوبی است، به این معنا است که در امور اقتصادی و کسب و کار دچار خسران و آسیب می‌شود.

از نظر محمد ابن سیرین

زمانی که طالبی در خواب به رنگی غیر از زرد بوده و طعم شیرینی داشت، تعبیر و مفهوم خوش یمن و نیکویی داشته و به معنای رسیدن به بهره و نصیب است. ولی اگر رنگ آن زرد بوده و خوشمزه و شیرین نبود، تعبیر به ابتلا به مرض و بیماری و یا لطمه و زیان می باشد.‌

چنانچه مردی در خواب ببیند در حالی که لباس خواب و راحتی بر تن داشت، مشغول خوردن طالبی بوده و این امر متقارن با فصل رویش و برداشت طالبی بود، تعبیر به آن است که این شخص در زمان‌های آتی به سود هنگفتی دست می‌یابد و در صورتی که هنوز همسری برای خود اختیار نکرده بود، در آینده‌ای نزدیک با دختری شایسته وصلت خواهد نمود.‌

شخص مجردی که در خواب تعدادی طالبی را نظاره کند، نشان دهنده آن است که رویابین وصلت و ازدواج مبارکی با دختری خوش صورت و خوش سیرت برقرار می‌کند.

خریدن طالبی:

خوابی که در آن شخص مشاهده کند اقدام به خرید طالبی می‌کند، به منزله جایگاه رفیعی است که او در آینده‌ای نزدیک به آن تکیه زده و از مزایای آن بهره‌مند می‌شود.

خریدن طالبی در رویا به این معناست که خواب بیننده در ادوار آتی به فتوحات و گشایش بسیاری دست یافته و موفقیت همراه او در امورات خواهد بود.

اگر مردی در خواب مشاهده کرد در حال خریدن طالبی بود، به مفهوم خوش خلقی و منش نیک او در رفتار با دیگران و دینداری اش در زندگی است.

همچنین دیدن مردی در خواب که اقدام به خرید طالبی نموده بود، تعبیر به ترفیع و پیشرفت در حرفه و کسب و کارش متناسب با آن عصر می‌باشد.

خوردن طالبی:

هنگامی که خانم متاهلی در رویا مشاهده کند مشغول خوردن طالبی بود، به این معناست که رونق و برکت زیادی به زندگی او وارد شده و آثار آن در احوال و اموراتش متجلی می شود.

ولی اقدام به خوردن طالبی خراب و فاسد در رویا، به منزله مسئله و چالش مهم و اساسی در امور اقتصادی و مالی بوده که در پی رفع آن می‌باشد.‌

در عین حال دیدن رویایی که در آن، شخص در حال خوردن طالبی بود، تعبیر به نشاط و خوشحالی عظیمی است که در اثر برخی جریانات در زندگی رویابین حاصل می شود.

اگر کسی در خواب نظاره‌گر خوردن طالبی زرد رنگ توسط خودش بود، تعبیر به آن است که احتمالاً او با مشکلات و برخی بحران‌ها مواجه می‌شود.‌

همچنین شخصی که در خواب مشاهده کند تعدادی طالبی میل می‌کند، به این معناست که در آینده ای نزدیک ایام شاد و پرنشاطی فرا می رسد که در آن اخبار مطلوب و خوشایندی زندگی او را متحول می کند، علی الخصوص زمانی که طعم طالبی را بسیار شیرین و دلچسب احساس کند.

جمع آوری طالبی:

تعبیر دیدن خانم بارداری که در خواب مشغول جمع کردن طالبی بود، نشان دهنده فیوضات و رونق و برکت وافری است که از ابعاد مختلف زندگی بر او جاری می‌شود.

اگر در رویا مرد جوان مجردی اقدام به جمع آوری طالبی کند، به منزله زندگی مطلوب و سرشار از شادکامی است که به زودی ایام زندگانی او را در بر می‌گیرد.

زمانی که شخصی در رویا مشغول جمع آوری طالبی بود، تعبیر به منفعت مالی هنگفت و چشمگیری است که به زودی عایدش می شود.

به طور کلی جمع کردن طالبی در خواب، به این معنا است که احتمالاً خواب بیننده از نظر عاطفی و روحی دچار آشفتگی و برخی نگرانی‌ها شده ولی با تلاش و اراده راسخ، بر این امور پیروز می‌شود.

طالبی فاسد و گندیده:

چنانچه طالبی در خواب به شکل فاسد و خراب دیده شود، اشاره به رفتارهای نامطلوب و ناپسندی است که خواب بیننده به آن مبادرت داشته است.

اگر کسی در خواب مشاهده کند که از طالبی فاسد ‌خورد، تعبیر به آن است که دچار مرض و یا بیماری می‌شود و یا اینکه از نظر روحی دچار افت بسیاری شده و اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد.

خوابی که در آن نظاره‌گر طالبی پوسیده باشید، منزله استرس و نگرانی‌هایی است که در امورات زندگی با آن دست و پنجه نرم می‌کنید.

زمانی که در رویا متوجه شوید پوست طالبی پلاسیده و فاسد بود، اشاره به خصوصیات و رفتارهای ناخوشایندی است که خواب بیننده به آن گرایش دارد.

مشاهده درخت طالبی:

دیدن درختی که طالبی بر آن رشد می‌کند در خواب و رویا، تعبیر به صحت و سلامت جسمی و دستاوردهای مطلوب و ایده‌آلی است که به زودی در امورات رویاپین ایجاد می‌شود.

همچنین مشاهده درخت طالبی در خواب بشارتی بر دستیابی به رویاها و اهداف چشمگیری است که خواب بیننده مدت‌ها برای آن تلاش کرده است.

مفهوم دیگری که برای دیدن طالبی در رویا ارائه شده، به منزله رونق و وفور نعمت بسیاری است که به زودی خواب بیننده در زندگی شاهد آن خواهد بود.

آب طالبی:

تعبیر خوردن آب طالبی در خواب به این معنا است که به زودی اقات مطلوب و مثبتی در زندگی رویابین رخ می‌نماید که موجب سرور و شادمانی او می‌شود.

مشاهده آب طالبی در خواب، تعبیر به آن است که در امور شغلی و کسب و کار موقعیت‌های ایده آل و مطلوبی برای رویابیت ایجاد می‌شود که موجب ترقی و پیشرفت او را فراهم می‌کند.

اگر خانم باردار در خواب ببیند که در حال خوردن آب طالبی بود، به منزله وضع حملی در نهایت ایمنی و سهولت است که در اثر آن فرزند خود را به دنیا می‌آورد.

خوابی که در آن خانم متاهل اقدام به نوشیدن آب طالبی نماید، اشاره به استحکام و پایداری فکری و روحی او در خانواده دارد.

از نظر ابن شاهین

ابن شاهین در خصوص مشاهده طالبی در خواب و رویا مفاهیم متعددی ارائه کرده که در اینجا به آن می‌پردازیم:

مردی که در خواب ببیند مشغول خوردن طالبی با طعم بسیار دلچسب و لذیذ بود، تعبیر به خوشحالی عظیم و خیر گسترده‌ای است که بر او نازل می‌شود.

چنانچه فردی که در زندگی با مصائب بسیاری دست به گریبان بوده و شرایط سختی بر او حاکم است، رویای فوق را در خواب مشاهده کند، به این معناست که در آینده‌ای نزدیک گره از مسائل و چالش‌های او گشوده شده و زندگی روی خوشایندش را بر او می‌تاباند.

خوردن طالبی در خواب با هر طعم مطلوب و یا غیر عادی و ناپسندی که از آن احساس کند، تعبیر به آن است که دیدگاه‌ها و عقاید او در زندگی متاثر از بحران ها و مسائلی قرار می گیرد که در زندگی با آن مواجه می‌شود.

تعبیر خواب طالبی بر‌ اساس موضوع آن 📋

به طور خلاصه می‌توان تعابیر مختلفی که از مشاهده میوه طالبی در حالت‌های مختلفی از خواب و رویا ذکر گردیده، به این شرح ارائه کرد:

دیدن و خوردن طالبی:

مسائل و شرایط سختی است که به زودی پایان می‌یابند.

چیدن طالبی:

به منزله دستیابی به جایگاه رفیع و اعتبار و نفوذ زیاد است.

نهال طالبی:

تعبیر به برخورداری از مقام، رتبه اجتماعی و سلطه و توانمندی می شود.‌

طالبی قاچ شده:

قرار گرفتن در روابط احساسی متعهدانه و پایدار بلند مدت

فروش طالبی:

به معنای بروز کشمکش و اختلافات در برخی زمینه‌ها است.

آب طالبی:

اشاره به چالش‌ها و مشکلاتی دارد که در آینده‌ای نزدیک خاتمه می‌رسد.

کاشتن طالبی:

پیشرفت در حیطه شغلی و کسب و کار

طالبی گندیده:

تعبیر به داشتن هراس و واهمه از قرار گرفتن در روابط احساسی می‌شود.

نهال طالبی

همچنین تعبیر دیدن نهال طالبی در خواب نیز مفهومی مشابه با چیدن طالبی داشته، با این تفاوت که مدت زمان محقق شدن اهداف و آرزوها طولانی‌تر خواهد بود.

کاشتن طالبی

اگر در خواب خود را مشغول کاشتن طالبی در خاک ببینید، به این معناست که در زمینه کسب و کار و شغل و حرفه خود پیشرفت خوبی به دست آورده و یا در امور اقتصادی و مالی رشد بسیاری حاصل می‌کنید.

چیدن طالبی

اگر در خواب اقدام به چیدن طالبی از روی درخت و بوته آن نمودید و یا اینکه در مزرعه و یا محل کشت این میوه را مشاهده کردید، به منزله اهداف بلند پروازانه و جایگاه رفیعی است که برای دستیابی به آن تلاش می‌کنید و در آینده‌ای نزدیک برایتان حاصل می‌شود

خوردن طالبی

مفهوم دیگر خوردن طالبی در رویا، به منزله خاتمه شرایط بغرنج و اندوه در زندگی بوده که به فاصله کمی به شادمانی تبدیل می‌شود.

خوابی که در آن خانمی خود را مشغول خوردن طالبی با مزه شیرین و دلچسبی ببیند، تعبیر به آن است که به زودی در امور مالی و اقتصادی پیشرفت کرده و از درآمد چشمگیری برخوردار می شود که تحول زیادی در ابعاد زندگی او ایجاد می‌کند.

برخی معتقدند که مشاهده و خوردن طالبی در خواب به این معناست که گذران زندگی و امورات جلوه و تازگی خود را برای رویابین از دست داده و انگیزه را از او ربوده است. لذا پرداختن به سفر و یا گردش و تفریح جهت بهبود شرایط روحی او توصیه می‌شود.

در برخی مواقع خوردن طالبی در خواب، اشاره به یک اختلاف و مسئله اساسی در زندگی خانوادگی داشته که موجب برهم زدن تعادل در روابط با همسر و اعضای خانواده می‌شود. در صورتی که نظاره کنید با اشتهای بسیار در حال خوردن طالبی بودید، به این معناست که سرمنشا این مشکلات به کنار رفتن حریم و حد و مرزهای زندگی شخصی شما، توسط اطرافیان و دیگران برمی‌گردد. ولی اگر در نهایت خونسردی و آرامش طالبی را میل می‌کردید، نشان دهنده دیدگاه مثبت و چشم امیدی است که نسبت به برطرف شدن این مسائل دارید. هر اندازه که

اگر در خواب ببینید که اقدام به خوردن میوه طالبی و یا هر فرآورده‌ای از طالبی همچون بستنی و یا فالوده کردید، به منزله بروز رویدادهای مثبت و مسرت بخش در زندگی است. چنین اتفاقاتی ممکن است در زمینه دستیابی به مال و دارایی کثیر و قابل توجه بوده و یا اینکه در یک رابطه رمانتیک تازه توأم با امنیت و صلح قرار بگیرید.

خوابی که در آن خود را در حال خوردن طالبی ببینید، به منزله پایان یافتن دوران سختی و فائق آمدن بر مشکلات است.

خوردن آب طالبی

هنگامی که در خواب مشاهده کنید شربتی از طالبی و یا آب طالبی می‌نوشید، تعبیر به اختلافات و چالش‌هایی است که در روابط شما با همسر و شریک زندگی و یا اعضای خانواده بروز می‌کند. عمق و شدت این مشکلات به اندازه‌ای است که شما را در اندیشه متارکه و جدایی رسانده است. ولی در نظر داشته باشید که با به کارگیری تدابیر صحیح و صبر و شکیبایی این امور قابل حل و فصل بوده و از اتخاذ تصمیمات شتابزده خودداری کنید.

فروش طالبی

اگر در خواب ببینید که در حال خرید و یا فروش طالبی و یا هر نوع معامله‌ای در خصوص این میوه بودید، اشاره به اطمینان نابجایی است که در گذشته نسبت به فرد نادرستی داشته‌اید و هم اکنون او از این اعتماد شما به نفع خود سو استفاده کرده است. چنین رفتاری موجبات رنجش و آزار شما گردیده، ولی توصیه می‌شود با تدابیر صحیح از تکرار چنین اشتباهاتی پیشگیری کنید.

خوابی که در آن نظاره کنید در حال فروش طالبی‌هایی با طعم و مزه شیرین هستید، به این معناست که احتمالاً در امور اقتصادی و مالی متحمل آسیب شوید.

بریدن طالبی

چنانچه کسی در خواب ببیند که تعدادی طالبی داشته و در حال بریدن آنها به قطعات کوچک‌تری بود، به این معناست که احتمالاً خواب بیننده با مسائل و مشکلات عدیده ای مواجه می شود. البته این شرایط بیشتر در زمینه کسب و کار و درآمد او بروز می‌کند که آن را با بحران جدی به خطر می‌اندازد.
مفهوم دیگری که برای خواب مذکور بیان شده، نشان دهنده اندوه، زحمت و سختی‌هایی است که در اثر شرایط سخت بر او چیره می‌شود. ولی در نظر داشته باشید که چنین مسائلی بر حسب مقیاس و ابعاد طالبی در رویا به هم مرتبط بوده و همچنین قطعات بریده شده طالبی نیز بیانگر شدت چنین مسائلی است.

طالبی قاچ شده

زمانی که در خواب طالبی را به شکل قاچ شده ببینید و یا اینکه اقدام به پوست کردن طالبی نمایید، تعبیر آن به این معناست که در امور احساسی و رمانتیک در رابطه‌ای جدی، متعهدانه و پایدار قرار می‌گیرید که منجر به ازدواجی مبارک می شود.

طالبی در فصل تابستان

خوابی که در آن مشاهده طالبی در فصل متداول خود باشد، مفاهیم مطلوب و مناسبی با خود به همراه دارد. به این ترتیب شخصی که در فصل تابستان میوه طالبی را در رویا نظاره کند، تعبیر به آن است که به اهداف و رویاهای دیرینه خود دست می‌یابد.

طالبی در فصل غیر از تابستان

ولی اگر این میوه را در فصلی غیر از فصل برداشت آن، یعنی پاییز و زمستان در خواب ببینید، تعابیر خوشایندی با خود ندارد. در حالت عموم دیدن طالبی در رویا مفهوم خوش یمن و نیکویی داشته و کسی که در خواب طالبی را ببیند به این معنا است که شرایط مطلوب و ایده آلی برای او ایجاد شده و نابسامانی‌ها ختم به خیر می‌شود.

طالبی و هندوانه

خوابی که در آن طالبی را در کنار هندوانه مشاهده کنید، خوش یمن بوده و اتفاقات خوبی با خود به همراه دارد. همچنین دیدن طالبی و گرمک نیز چنین مفهومی ارائه می‌دهد.

طالبی و خربزه

لازم به ذکر است خوابی که در کنار طالبی، خربزه نیز مشاهده شود، چنین مفهومی را در بر دارد.

ژله طالبی

اگر در خواب ژله طالبی را نظاره کنید، تعبیر آن به مفهوم کامجویی و شادکامی شما در امورات و ایام زندگانی است. البته ممکن است برخی اوقات در خوشگذرانی و تفریح تعادل را رعایت نکرده و افراط کنید. هوشیار باشید که پس از آن تبعات زیادی جسم و روح شما را تهدید می‌کند.

طالبی گندیده

زمانی که در خواب طالبی را در شکل و شمایل فاسد و خراب نظاره کنید، تعبیر به آن است که شما نسبت به قرار گرفتن در یک ارتباط تازه دچار هراس هستید. از آنجا که در گذشته در امور عاطفی و احساسی به ناکامی رسیدید، قصد ندارید تا بار دیگر شانس خود را در این امور سنجیده به کسی دل ببندید.

دیدن طالبی فاسد و خراب در خواب خوش یمن نبوده و تعبیر به دل نگرانی و اندوهی است که خواب بیننده در واقعیت با آن مواجه است.

طالبی رسیده

همچنین مشاهده طالبی رسیده تعبیر به ناهمواری‌ها و مسائلی است که از شدت و حدت کمتری برخوردار بوده و از بین می‌رود. البته اگر طالبی به رنگ زرد و یا سبز بود نیز چنین مفهومی با خود دارد.

برخی از معبرین چنین آورده‌اند که اگر در خواب مشغول خوردن و یا مشاهده طالبی با طعم شیرین و رسیده باشید، مفهوم نیکی با خود داشته و به منزله برآورده شدن حاجات و آرزوی خواب بیننده است. دیدن چنین رویایی برای شخص بدهکار، تعبیر به پرداخت قروض و بدهی، برای شخص بیمار، به معنای رسیدن به صحت و سلامتی جسم و جهت شخص محبوس در زندان، خبر از آزادی و رها شدن از زندان دارد.

طالبی بزرگ

طالبی را در ابعاد بزرگ و طعم شیرین نظاره کنید، به همان نسبت اقدامات و تدابیر شما گسترش بیشتری می‌یابد.

طالبی سبز

تعبیر مشاهده طالبی به رنگ سبز در خواب و رویا، نمادی از پایان یافتن مشکلات و دل نگرانی‌ها در زندگی است.

همچنین مسائل و شرایط سختی که مدت‌ها در زندگی با آن دست به گریبان بوده، ختم به خیر می‌شود.

طالبی در خواب دختر مجرد

چنانچه دختر مجردی در رویا میوه خربزه و یا طالبی را مشاهده کند، تعبیر به آن است که به زودی اسباب ازدواج و تشکیل زندگی او میسر می شود.

خوابی که در آن دختر مجرد نظاره کند در حال خوردن طالبی با مزه شیرین و دلچسبی بود، به منزله وقوع رویدادهای شگفت آور و پرنشاطی برای او است.

همچنین از جمله معانی که برای دیدن طالبی در خواب خانم مجرد بیان شده، دلالت بر اضطراب و آشفتگی داشته و یا مرضی است که به آن دچار می‌شود.

هنگامی که دختر مجردی در خواب دانه‌های طالبی را نظاره کند، تعبیر به آن است که به عنایت خداوند متعال او در آینده ای نزدیک صاحب همسری می‌شود که در عرصه کار به رشد و پیشرفت قابل توجهی دست می‌یابد.

اگر دختر مجرد در خواب ببیند که با دیدن طالبی مقداری از آن را به دهان گذاشته و از آن خورد، به طوری که طعم مطلوب و لذیذی را از آن احساس کرد، چنین مفهومی دارد که او از درآمد بسیار و روزی کثیری بهره می‌برد که رونق و برکت زیادی با خود به همراه دارد.النابلسی یکی از

معبرین معاصر بیان داشته که دیدن آب طالبی در رویا برای خواب بیننده سمبلی از دستیابی به رویدادهای نشاط آور و مطلوب بوده که می توان به جشن ازدواج با رسیدن به اهداف اشاره کرد.

اگر شخصی که در واقعیت در پی یافتن شغلی ایده آل و مطلوب بوده، در خواب میوه طالبی را مشاهده کند، همچون بشارتی است که به او از رسیدن به یک شغل و حرفه عالی خبر می‌دهد.

طالبی در خواب خانم متاهل

حکما و مفسرین مفاهیم گسترده و متنوعی را به تفکیک، در خصوص مشاهده طالبی در رویای خانم متاهل ارائه کرده‌اند که در اینجا ذکر می‌کنیم.

زمانی که خانم متاهلی در رویا مشاهده کند در منزلش تعداد کثیری میوه طالبی وجود داشته، تعبیر به آن است که در جریان زندگی و اموراتش مسائل و چالش های متعددی رخ نموده که او سعی در رفع و رجوع آن داشته است.

از تعبیر و مفاهیم دیدن طالبی در خواب خانم متاهل، اشاره به اختلاف نظر و عدم تفاهم در حیطه زناشویی و روابط او با همسرش دارد.

اگر او در خواب نظاره‌گر خوردن طالبی توسط خودش بود، به منزله وجود مرض و یا بیماری در جسم و وجودش است.

خوابی که در آن یک خانم متاهل میوه طالبی به رنگ زرد ببیند، تعبیر به وجود اشخاصی حسود و بدخواه در پیرامون زندگی او می‌شود.

چنانچه خانم متاهل در خواب ببیند منزلی که در آن ساکن بوده، تعدادی طالبی وجود دارد، تعبیر به مسائل و چالش‌هایی است که او در زندگی با آن درگیر بوده و موجب آشفتگی او شده‌اند.اگر زنی که دارای همسر و زندگی بوده در رویا میوه طالبی را مشاهده کند، به مفهوم پایان یافتن نگرانی‌ها و اندوهی است که زندگی او را به خود مشغول کرده بود.

برخی از معبرین بیان کرده‌اند چنانچه زن و شوهردار در رویا اقدام به خرید طالبی نماید، به مفهوم اندوه بسیار و جریانی است که موجب اغوا و بداندیشی او می‌شود.

خوابی که در آن طالبی را به رنگ زرد نظاره کند، اشاره به دلواپسی و نگرانی در زندگی او دارد. گاهاً چنین خوابی به منزله وجود کسالت و بیماری در خانم متأهل است.

زمانی که زن شوهردار در رویا مشغول خرید خربزه و یا طالبی بود، نشان دهنده اختلافات خانوادگی و یا زناشویی بین او و همسرش می‌باشد.

اگر خانم متاهل در خواب ببیند طالبی به رنگ سبز می‌خورد، به این معناست که به زودی اخبار مسرت بخشی به او می‌رسد.

طالبی در خواب خانم باردار

زمانی که یک خانم حامله و باردار در خواب مشاهده کند تعداد زیادی میوه طالبی در اختیار اوست، به این معناست که برکت و وفور نعمت زیادی به زندگی او وارد می‌شود که برگرفته از کسب و کار و یا معامله‌ای است که به آن مبادرت ورزیده و سود کلانی را حاصل می‌کند. حتی ممکن است مال و اموالی را در قالب ارث دریافت کند.

سایر مفاهیمی که در خصوص دیدن میوه طالبی در رویای زن حامله و باردار بیان شده، اشاره به قدرت اراده و تدبیری است که این خانم در وجود خود داشته و با تمسک به آن بر مسائل و ناهمواری‌های زندگی فائق می‌شود که مدتی در واقعیت موجب اندوه و نگرانی گردیده بود.

همچنین صرفاً مشاهده طالبی در خواب برای خانم حامله و بادار، نشان دهنده داد و ستد و سود حلال کثیری است که در امور اقتصادی کسب می‌کند.

برخی از مفسرین تعبیر دیدن طالبی در خواب خانم حامله و باردار را به منزله دوران پرفراز و نشیب بارداری برای او بیان می‌کنند که البته همه این سختی‌ها سرانجام با به دنیا آمدن فرزندی سالم تبدیل به اتفاقی ماندگار و پرنشاط می‌شود.

اگر دختری در خواب خود را حامله و باردار ببیند که در حال خوردن دانه‌های طالبی بود، تعبیر به آن است که در ایام پیش رو از مطالب تازه‌ای مطلع می‌شود و اسباب مسرت و نشاط او را فراهم می‌کند.

همچنین دیدن این رویا برای یک خانم حامله و باردار به این معناست که خدای متعال خیر کثیر و رزق و روزی بسیاری را به طور حلال و پاکیزه به زندگی و اموراتش جاری می‌کند.

از معانی دیگری که برای خوردن دانه طالبی در خواب خانم حامله و باردار ذکر شده، به مفهوم به دنیا آمدن فرزند پسری است که در وجود خود حمل می‌کند و الله اعلم.

طالبی در خواب شخص بیمار

در صورتی که شخص بیماری در خواب طالبی را مشاهده کند، تعبیر به رسیدن به سلامتی کامل برای او می‌شود.

چنانچه شخصی که در واقعیت به مرض و بیماری مبتلا بوده، در خواب طالبی را نظاره کند، به این معناست که در فاصله‌ای نه چندان دور صحت و سلامتی کامل در او حاصل شده و بیماری از وجود او رخت بر می‌بندد.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🍈 تعبیر خواب طالبی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍈 تعبیر خواب طالبی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍈 تعبیر خواب طالبی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍈 تعبیر خواب طالبی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق