همکاری 9 منطقه شهرداری در مهمونی 10 کیلومتری


همکاری 9 منطقه شهرداری در مهمونی 10 کیلومتری

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران درباره جشن ۱۰ کیلومتری گفت: اقدامات را از پیش از عید غدیر آغاز کردیم تا هم دهه ولایت را گرامی داشته باشیم و هم شب عید غدیر نورافشانی را در سطح شهر داشته باشیم.

مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین اقدامات شهرداری برای برگزاری جشن ده کیلومتری گفت: مجموعه شهرداری با تمام همت خود، برای آمادگی برای این جشن مردمی اقدام می‌کند. آماده سازی فضا و نصب ابر پرچم‌ها، نورپردازی‌ها در مسیر امام حسین تا آزادی در حال انجام است و همکاران ما در سازمان زیباسازی یک کار جدی را شروع کردند.

زیبایی نژاد با بیان اینکه تمهیدات این جشن را پیش از عید آغاز کردیم؛ گفت: این اقدامات را از پیش از عید غدیر آغاز کردیم تا هم دهه ولایت را گرامی داشته باشیم و هم شب عید غدیر نورافشانی را در سطح شهر داشته باشیم و هم روز عید غدیر برنامه مهمانی ۱۰ کیلومتری تدارک دیدیم.

وی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل تمام امکانات شهری پای کار آمده است. گفت: ناوگان اتوبوسرانی و ناوگان تاکسیرانی شهرداری به همراه مترو تمام امکانات خود را پایه کار آورده‌اند تا مردم به راحتی بتوانند با هر وسیله‌ای به این مهمانی بیایند. ساعات کار مترو افزایش خواهد یافت که در آینده‌ای نزدیک مدیرعامل مترو جزئیات آن را بیان خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران افزود: مسابقه بزرگ غدیر همراه با برنامه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است. حوزه خدمات شهری و مناطق پای کار هستند. ۹ منطقه شهرداری درگیر این مهمانی شده است که تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌اند. مسیر منطقه‌بندی شده است و هر منطقه به لحاظ اجرای برنامه‌ها و به لحاظ خدمات شهری وظایف خود را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه ستاد غدیر شهرداری از مدت‌ها قبل آغاز به کار کرده بود گفت: امروز هم جلسه‌ای در ستاد غدیر با حضور شهرداران مناطق فعال و حاضر در این مسیر برگزار شد. در این جلسه همراه با مدیران این مناطق، مسئولان پلیس راهور و فرماندار تهران هم حضور یافتند. موضوع پسماند غرفه‌ها هم توسط شرکت پسماند مدیریت خواهد شد.

زیبایی نژاد با تاکید بر اینکه این مهمانی توسط خود مردم اجرایی خواهد شد گفت: شهرداری بناست اجرای این مهمانی را برای مردم تسهیل کند اما این برنامه با همت و اقدام مجموعه‌های فرهنگی و موکب‌دارها انجام خواهند شد.
با موکب‌دارها هماهنگ شده است و در حال برنامه‌ریزی هستیم که صاحبان هر موکب چه ساعتی در چه روزی غرفه خود را برپا کنند.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: برخی از محورها و برخی از نقاط مسیر ۱۰ کیلومتری زودتر بسته خواهد شد و برخی دیگر از محورها با برنامه‌ریزی و صلاحدید پلیس راهور فعال خواهند بود که غرفه‌ها در آن مناطق دیرتر برپا می‌شوند. محدودیت‌های ترافیکی هم در آینده نزدیک توسط پلیس راهور اعلام خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن