بازدید سرزده از ادارات استان در دستور کار بازرسی استانداری


بازدید سرزده از ادارات استان در دستور کار بازرسی استانداری

تهران- مدیرکل بازرسی استانداری تهران از بازدید سرزده از ادارات این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله تقی زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران استقرار هفتگی میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه در استان تهران و حضور و پاسخگویی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه سامد را الزامی دانست و گفت: بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمت از سوی دستگاه‌های اجرایی به شهروندان استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی ادامه داد: طبق دستور العمل ابلاغی از سوی نهاد ریاست جمهوری و استاندار تهران برنامه دیدار و حضور مدیران به صورت هفتگی و مستمر در محل مصلی نماز جمعه در شهرستان‌های استان تهران با حضور فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به تناوب برگزار و زمینه دیدار بی واسطه و چهره به چهره شهروندان با مسؤولین شهرستانی فراهم است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران اضافه کرد: در شهر تهران نیز هر هفته میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در محل مصلی نماز جمعه مستقر است.

وی در ادامه از برنامه ریزی برای بازرسی سرزده از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان تهران خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها با هدف نظارت بر نحوه و چگونگی ارائه خدمت هر چه بهتر از سوی دستگاه‌های اجرایی به شهروندان صورت خواهد گرفت و علاوه بر دستگاه‌های اجرایی دولتی دامنه این بازرسی‌ها، آن دسته از مجموعه‌های خصوصی که بخشی از خدمات دولتی را ارائه می‌دهند نظیر دفاتر پیشخوان و مجموعه‌هایی از این دست را نیز شامل می‌شود.

مشاور استاندار تهران بازرسی سرزده از دستگاه‌های اجرایی را یکی از وظایف ذاتی اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران برشمرد و تاکید کرد: این بازرسی‌ها بر اساس مطالبات و تماس‌های شهروندان استان تهران و بر مبنای رویکرد مردمی دولت سیزدهم و با نظر کارشناسی و با برنامه ریزی، صورت خواهد گرفت.

تقی زاده تاکید کرد: سامانه ارتباط مردم با دولت (سامانه سامد) با شماره ۱۱۱ پل ارتباطی بین شهروندان شریف با مدیران دولتی در استان تهران می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)