اجرای پویش هر خانه یک جشن در دهه ولایت و امامت


اجرای پویش هر خانه یک جشن در دهه ولایت و امامت

حجت الاسلام منصفی گفت: پویش هر خانه یک جشن را از دیگر برنامه های بزرگداشت این دهه برشمرد و اظهار کرد: در این راستا هر خانواده یک جشن خانگی در منزل خود برگزار می کند و تصاویر و یا یک کلیپ کوتاه از این جشن را باید برای ما ارسال کند.

حجت الاسلام منصفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های ویژه دهه ولایت و امامت برگزاری مسابقه شعرخوانی مختص کودکان و نوجوانان است.
امام جماعت مسجد امام علی (ع) جیرفت افزود: کودکان و نوجوانانی می توانند در این برنامه شرکت کنند که اشعار یا مدایحی از مولا علی (ع) را حفظ کرده اند.
وی بیان کرد: والدین باید از شعرخوانی و مدیحه سرایی کودکان خود یک کلیپ کوتاه با کیفیت تهیه کرده و از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کنند.
حجت الاسلام منصفی پویش هر خانه یک جشن را از دیگر برنامه های بزرگداشت این دهه برشمرد و اظهار کرد: در این راستا هر خانواده یک جشن خانگی در منزل خود برگزار می کند و تصاویر و یا یک کلیپ کوتاه از این جشن را باید برای ما ارسال کند.
امام جماعت مسجد امام علی (ع) جیرفت ابراز کرد: علاوه بر این نیز همزمان دهه امامت و ولایت مسابقه پرسش و پاسخ با محوریت خطبه غدیر آغاز شده و به همین منظور هر شب بین نماز مغرب و عشاء یک سوال مطرح می شود.
وی با بیان اینکه هر شب به نفرات برتر مسابقه خطبه غدیریه جوایزی اهدا می شود، عنوان کرد: در پایان دهه امامت و ولایت به قید قرعه و به رسم یادبود هدایایی به نفرات برتر مسابقات شعر خوانی و پویش هر خانه یک جشن اهدا خواهد شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه