میهمانی بی سابقه یک کیلومتری در یاسوج


میهمانی بزرگ عید غدیر با حضور گروه های مختلف مردمی، هیئت های مذهبی، قرآنی و فعالان فرهنگی در قالب راه اندازی ۲۰۰ موکب در شهر یاسوج برگزار شد.

خبرگزاری شبستان __ یاسوج: امسال عید غدیر در یاسوج جنبه متفاوتی داشت، سال گذشته با برگزاری جشن کیلومتری غدیر در شهر تهران یکی از مخاطبین کانال نوشت«خوش به حال مردم تهران، البته پایتخت است، حسادت نیست، ولی شکوه جشن را که از تلویزیون دیدم، دلم خواست».

تشکر و خداقوت به بچه های سازمان تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد بابت برنامه ریزی و برگزاری جشن باشکوه یک کیلومتری عید غدیر که با افتخار و همت جدی مردم و هیئت های مذهبی، قرآنی و بچه های مسجدی در سطح شهر یاسوج برگزار شد.

میهمانی بزرگ عید غدیر با حضور گروه های مختلف مردمی، هیئت های مذهبی، قرآنی و فعالان فرهنگی و مسجدی در قالب راه اندازی ۲۰۰ موکب در شهر یاسوج برگزار شد.

هر چند برگزاری این مدل جشن با کمی و کاستی های خود تجربه قبلی را نداشت، ولی قطعاً تجربه ای خواهد بود برای سال‌های بعدی و مدیریت بهتر آن.

جشنی که با استقبال بسیاری از خانواده‌های یاسوجی مواجه شد و ساعات خوشی را برای مردم رقم زد.

یکی «اسفند» دود می کرد، آن یکی شربت و شیرینی پخش می‌کرد و آن سوی خیابان موکبی مشغول پخت و توزیع کباب بود. یکی از نوجوانان سینی به دست با تداعی ایام اربیعن شربت تعارف می‌کرد.

صحنه‌های قشنگی در این مسیر چندصدمتری به چشم می‌خورد که هیچ قاب جادویی توان تصویرگری آن را نداشت و هیچ قلمی هم قدرت تحریرش را ندارد.

امیدواریم که در سال های آینده شاهد برگزاری باشکوه و در سطح وسیع تری از شهر یاسوج و دیگر شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

میهمانی بی سابقه یک کیلومتری در یاسوج

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود