تصویر جالبی از سامسونگ گلکسی واچ 6 کلاسیک روی دست فوتبالیست مشهور منتشر شد


تصویر جالبی از سامسونگ گلکسی واچ 6 کلاسیک روی دست فوتبالیست مشهور منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / تیر ۲۴, ۱۴۰۲ / 2 دقیقه برای مطالعه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ساعت هوشمند گلکسی واچ 6...

تصویر جالبی از سامسونگ گلکسی واچ 6 کلاسیک روی دست فوتبالیست مشهور منتشر شد
تصویر جالبی از سامسونگ گلکسی واچ 6 کلاسیک روی دست فوتبالیست مشهور منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 کلاسیک کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد. اکنون طراحی کامل اسمارت‌واچ آینده سامسونگ همراه با قاب چرخان فیزیکی بر روی مچ دست سون هیونگ مین؛ مهاجم تیم فوتبال تاتنهام هاتسپر به معرض نمایش گذاشته شده است.

بازگشت قاب چرخان یکی از کلیدی‌ترین عواملی است که سامسونگ گلکسی واچ 6 را به یک محصول بسیار هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند. این ویژگی آخرین بار در ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک مورد بهره‌برداری قرار گرفت و به‌عنوان یک مکانیسم طبیعی و کاربرپسند در میان مصرف‌کنندگان شناخته شد. با این‌حال متاسفانه این ویژگی محبوب در سری گلکسی واچ 5 کنار گذاشته شد.

مشاهده رندرهای فاش شده و تصاویر بازاریابی اگرچه چندان خالی از لطف نیست؛ اما تصاویر ثبت شده در دنیای واقعی همواره درکی بسیار بهتر از دستگاه را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. اخیرا تصویری از سون هیونگ مین؛ مهاجم تیم تاتنهام در حال استفاده از ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 پرو در فضای وب منتشر شده است. این تصویر پس از بازگشت وی از کره‌جنوبی به انگلیس جهت شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر به ثبت رسیده است.

بر اساس گزارش وبسایت SamMobile در نگاه نخست به‌نظر می‌رسد که گلکسی واچ 6 کلاسیک دارای حواشی بسیار باریک‌تری بوده و در نتیجه اندازه نمایشگر ساعت به همین میزان افزایش یافته است.

نسبت‌ها فوق‌العاده به‌نظر رسیده و رنگ‌بندی مشکی نمایش داده شده در عکس نیز ظاهر جذابی دارد. پیش از این برای تائید قطعی وجود نمایشگر با اندازه بزرگ‌تر و حواشی باریک‌تر در اطراف آن، هیچ‌گونه مستندات خاصی ارائه نشده بود؛ اما اکنون تصپویر منتشر شده، روایت متفاوتی را مطرح می‌کند.

تصویر جالبی از سامسونگ گلکسی واچ 6 کلاسیک روی دست فوتبالیست مشهور منتشر شد

بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته انتظار می‌رفت که گلکسی واچ 6 کلاسیک مجهز به حواشی بازبینی شده باشد. البته این دستگاه در تصاویر بازاریابی لو رفته تا حدی غول‌پیکر به‌نظر می‌رسد؛ اما تصویر منتشر شده از این گجت روی مچ دست مهاجم تاتنهام به‌طرز شگفت‌آوری کوچک‌تر است.

سامسونگ احتمالا از معرفی برند پرو صرفنظر نموده و تنها به عرضه مدل‌های گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک بسنده خواهد کرد. گلکسی واچ 6 کلاسیک احتمالا مجهز به قاب چرخان فیزیکی خواهد بود؛ مشخصه‌ای که بسیاری از کاربران منتظر مشاهده دوباره آن بودند. بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ با برگزاری رویدادی در اواخر ماه جولای از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک در کنار گوشی‌های تاشو جدید با اسامی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی خواهد کرد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید