خرید سکه بازی پلاتو چگونه است؟


خرید سکه بازی پلاتو چگونه است؟

با محبوبیت شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های آنلاین، تیم پلاتو گیمز اقدام به ایجاد یک اپلیکیشن جدید به نام Plato کرده اند که در واقع ترکیب این دو ویژگی است. 

در واقع اپلیکیشن پلاتو به نحوی طراحی شده است که شما می‌توانید در آن بازی‌های آنلاین را با دوستان خود تجربه کرده و در کنار آن، از این نرم افزار به عنوان یک شبکه اجتماعی استفاده کنید. در ادامه شما را با بازی پلاتو آشنا کرده و در مورد ویژگی‌های آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی پلاتو

اگر بخواهیم شما را با بازی پلاتو آشنا کنیم باید گفت که برای اولین بار این بازی در سال 2019 عرضه شد اما مهم‌ترین سال برای این بازی، سال 2020 و 2021 بود که به واسطه همه گیری کرونا، بسیاری از گیمرها به سراغ بازی پلاتو آمده و آن را با دوستان خود تجربه کرده اند.

در اپلیکیشن پلاتو بازی‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن را با دوستان خود به صورت آنلاین تجربه کنید. همچنین لازم به ذکر است که اپلیکیشن پلاتو مثل برنامه و پیام رسان واتساپ است و شما می‌توانید در هنگام تجربه بازی و یا پس از آن، با دوستان خود از طریق این اپلیکیشن ارتباط برقرار کنید. ویژگی جالب دیگری که اپلیکیشن پلاتو دارد این است که در این بازی می‌توان گروه‌های مختلفی ایجاد کرد و با دوستان خود عضو این گروه‌ها شوید.

البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای تجربه بازی‌های داخل پلاتو باید به اینترنت متصل شده و به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید. لازم به ذکر است که در حال حاضر اپلیکیشن پلاتو فیلتر نیست و می‌توانید به راحتی آن را در داخل کشور و بدون برنامه‌های تغییر دهنده IP آن را تجربه کنید.

گوشی مناسب برای تجربه بازی پلاتو

یکی از سوالات مهمی که گیمرها برای تجربه بازی‌های پلاتو مطرح می‌کنند این است که چه گوشی برای اپلیکیشن پلاتو متناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که از آن جایی که بازی‌های اپلیکیشن پلاتو گرافیک بالایی ندارند، به همین دلیل می‌توانید آن را بر روی گوشی‌هایی با سخت افزار متوسط به بالا نصب کرده و تجربه کنید. همچنین اپلیکیشن پلاتو به نحوی برنامه نویسی شده است که می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های اندرویدی و iOS نصب و آن را تجربه کنید.

متاسفانه بازی پلاتو نسخه ویندوزی ندارد، با این حال شما می‌توانید با نصب نرم افزارهای شبیه ساز اندروید بر روی کامپیوتر خود، بازی پلاتو را از این طریق بر روی کامپیوتر خود نیز نصب کرده و آن را تجربه کنید.

برای دانلود این برنامه می‌توانید از فروشگاه‌های بین المللی Google Play یا App Store اقدام کرده و یا آن را از فروشگاه‌های ایرانی مثل کافه بازار دانلود کنید.

خرید سکه بازی پلاتو چگونه است؟

معرفی بازی‌های پلاتو

در اپلیکیشن پلاتو بازی‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید آن را با دوستان خود تجربه کنید. در حال حاضر نزدیک به 50 بازی در اپلیکیشن پلاتو وجود دارد و شما می‌توانید این بازی‌ها را با تعداد نفرات مختلف تجربه کنید. علاوه بر بازی‌های 2 تا 4 نفره، در اپلیکیشن پلاتو بازی‌هایی وجود دارد که حتی با تعداد نفرات بالا به صورت آنلاین می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. در این بین اگر بخواهیم شما را با برخی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های پلاتو آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Backgammon(تخته نرد)

Bankroll(مونوپولی)

Basketball(بسکتبال)

Big Two

Bowling(بولینگ)

Bullshit

Checkers(چکرز)

Chess(شطرنج)

Conspiracy

Cup Pong

Deep Thots

Dominoes(دومینو)

Dice Party(یاتزی)

Dots Boxes(نقطه خط)

Draw Together

Dungeon Tales

Four in a Row(دوز)

Gin Rummy

Pool(بیلیارد)

Go(گو)

Hearts(بی دل)

Hold’em(پوکر)

Island

Literati

Ludo(منچ)

Minesweepers(مین یاب)

Ocho

Mini Golf(مینی گلف)

Plox

Go Fish

Reversi(اتلو)

Rock Card

Smuggler’s Den

Sea Battle(کشتی جنگی)

Spades

Table Soccer

Werewolf(گرگینه یا مافیا)

Zombie

این موارد تنها برخی از بازی‌های محبوبی است که در اپلیکیشن پلاتو می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

خرید سکه بازی پلاتو چگونه است؟

سکه بازی پلاتو چیست؟

یکی از مواردی که در مورد اپلیکیشن پلاتو باید به آن توجه داشته باشید این است که بازی پلاتو رایگان بوده و می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی آن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کرده و بازی‌های آن را تجربه کنید. البته مثل اکثر بازی‌های آنلاین، اپلیکیشن پلاتو یک ارز درون برنامه ای به نام سکه دارد. شما می‌توانید از این سکه‌های برای شخصی سازی اکانت خود و زیباسازی آن استفاده کنید.

روش‌های دریافت سکه بازی پلاتو

روش‌های مختلفی برای دریافت سکه بازی پلاتو وجود دارد. در ابتدا که وارد این بازی می‌شوید، به شما تعداد سکه بازی پلاتو داده می‌شود. با هر بار پیروزی در بازی‌های پلاتو می‌توانید تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید. البته که تعداد سکه‌هایی که از این طریق به دست می‌آورید بسیار کم است. در چنین شرایطی می‌توانید از روش‌های دیگر برای دریافت سکه‌های بیشتر بازی پلاتو استفاده کنید. بهترین روشی که از طریق آن می‌توانید تعداد بسیار زیادی سکه بازی پلاتو به دست بیاورید، خرید سکه است. شما می‌توانید از طریق خود اپلیکیشن پلاتو سکه خریداری کنید. البته که به واسطه تحریم‌های مالی این امکان از داخل کشور وجود ندارد. در چنین شرایطی می‌توانید از طریق مجموعه‌های واسطه اقدام به خرید سکه پلاتو کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه تاپ جم شاپ است.

خرید سکه بازی پلاتو از تاپ جم شاپ

در صورتی که قصد دارید تا در داخل کشور به صورت ریالی سکه‌های بازی پلاتو را خریداری کنید، می‌توانید از طریق مجموعه تاپ جم شاپ این کار را انجام دهید. مجموعه تاپ جم شاپ پکیج‌های مختلف سکه‌های بازی پلاتو را با قیمت مناسب و به صورت ریالی عرضه کرده و شما می‌توانید با کمترین قیمت ممکن، این آیتم‌ها را خریداری کرده و آن را به اکانت خود اضافه کنید. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی مجموعه تاپ جم شاپ پس از فرآیند خرید، در کمتر از 1 ساعت اکانت شما را شارژ کرده و سپس می‌توانید از این سکه‌ها استفاده کنید.

برای خرید سکه پلاتو می‌توانید به صفحه زیر در سایت تاپ جم شاپ مراجعه کنید.

https://www.topgem.shop/products/category/plato

حرف آخر

در این مطلب شما را با بازی پلاتو آشنا کرده و در مورد ویژگی‌های این اپلیکیشن صحبت کردیم. همچنین بهترین بازی‌های پلاتو را به شما معرفی کرده و بیان کردیم که چگونه از فروشگاه تاپ جم شاپ می‌توانید سکه بازی پلاتو خریداری کنید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت خودروهای بی ام و در مرداد 98