آینده کدام ارز دیجیتال بهتر است؟


با توجه به استقبال زیادی که کاربران در سراسر دنیا از ارزهای دیجیتال کرده‌اند، در حال حاضر هزاران ارز دیجیتال مختلف وجود دارند که می‌توانید برای سرمایه‌گذاری هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید. از بیت کوین گرفته تا دوج کوین و ارز لونا کلاسیک، تماما ارزهایی هستند که می‌توانید برای سرمایه‌گذاری به سراغ آن‌ها بروید.

البته وجود این تعداد ارز دیجیتال، در کنار مزایایی که دارد، باعث شده که انتخاب رمزارز مناسب برای سرمایه‌گذاری سخت باشد و برای خیلی از کاربران سوال باشد که آینده کدام ارز دیجیتال بهتر است. با توجه به همین نکته، ما قصد داریم برخی از ارزهای دیجیتال آینده‌دار را معرفی کنیم که انتخاب ایمنی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌روند. شما می‌توانید با خرید هر کدام از این ارزها، از صرافی ارز دیجیتال اریترون، تجربه لذت‌بخشی از سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال داشته باشید.

معیارهای انتخاب ارزهای دیجیتال جدید آینده دار

سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، تفاوت چندانی با سرمایه‌گذاری روی دارایی‌های سنتی ندارد. مهم‌ترین معیار برای سرمایه‌گذاری روی هر دارایی، میزان تولید ارزش آن است. در واقع ارزش تولید شده توسط هر پروژه‌ای، تا حدود زیادی سود‌دهی یا ضرر دهی آن را در مدت طولانی تعیین می‌کند. به همین خاطر بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، ارزهایی هستند که بیشترین تولید ارزش را دارند. عوامل زیر میزان تولید ارزش یک دارایی را تعیین می‌کنند:

  • تیم موسس و تیم توسعه‌دهنده پروژه
  • مشکلی که پروژه حل می‌کند
  • نحوه حل مشکل توسط پروژه
  • وضعیت رقبا و مزیت رقابتی پروژه در مقابل آن‌ها
  • جامعه کاربری
  • شرکا و سرمایه‌گذارهای پروژه

بررسی آینده انواع ارزهای دیجیتال

پاسخ به این سوال که در آینده کدام ارز دیجیتال بهتر است کار سختی است و نمی‌توان تمامی ارزهایی که در آینده ممکن است سوددهی بالاتری داشته باشند را مشخص کرد. در حال حاضر بیش از ۹ هزار ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ لیست شده است که هر کدام از آن‌ها ممکن است در آینده به ارزش بسیار بالایی برسند و ما نمی‌توانیم تمامی این ارزها را معرفی کنیم. موضوع دیگری که باید مدنظر قرار بگیرد، این است که فضای رمز ارزها دائما در حال رشد است و قیمت انواع ارز دیجیتال روز به روز در حال تغییر است. هر روز نیز یک پروژه جدید به بازار معرفی می‌شود که ممکن است آینده درخشان‌تری نسبت به دیگر ارزها داشته باشد. با این وجود تلاش می‌کنیم در این مقاله، ارزهایی که در آینده ممکن است به سود‌دهی بالایی برسند را معرفی کنیم تا شما راحت‌تر بتوانید سرمایه‌گذاری خودتان را انجام دهید.

آینده کدام ارز دیجیتال بهتر است؟

بیت کوین

خرید بیت کوین یکی از امن‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ توسط شخص یا اشخاصی با اسم مستعار ساتوشی ناکاموتو به دنیا معرفی شد و یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. بیت کوین برای اولین بار امکان استفاده عمومی از بلاک چین را فراهم کرد و پس از آن بود که دیگر ارزهای دیجیتال به بازار عرضه شدند. با وجود ارائه هزاران ارز دیجیتال دیگر به بازار، قابلیت‌هایی مثل سرعت بیشتر انجام تراکنش و کارمزد پایین‌تر باعث شد که بیت کوین همچنان به عنوان یکی از قدرتمندترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار شناخته شود.

آینده کدام ارز دیجیتال بهتر است؟

اتریوم

رمز ارز اتریوم یکی از بهترین آلت‌کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری طولانی مدت به شمار می‌رود. اتریوم یک پلتفرم نرم‌افزاری غیرمتمرکز است که امکان توسعه قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. هدف این شبکه بلاکچین، توسعه یک مجموعه غیرمتمرکز از محصولات مالی است که هر فردی در سراسر دنیا بتواند بدون توجه به ملیت، قومیت یا اعتقادات مذهبی خود از آن‌ها استفاده کند. این قابلیت بیت کوین باعث شده است که به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کشورهایی که زیرساخت مالی دولتی مناسبی ندارند تبدیل شود و این افراد بتوانند به حساب‌های بانکی، وام، بیمه و دیگر محصولات مالی دسترسی داشته باشند.

تعداد زیادی از کارشناسان و مهندسان حوزه بلاکچین و کریپتوکارنسی، عقیده دارند که اتریوم یکی از آینده‌دارترین پروژه‌های آلت کوین موجود در بازار است و حتی در آینده می‌تواند جایگاه بیت کوین را نیز تصاحب کند. با توجه به مسیری که این پروژه تا به امروز طی کرده است، این پیش‌بینی خیلی هم دور از ذهن نیست.

آینده کدام ارز دیجیتال بهتر است؟

بایننس کوین

با توجه به قدرت بالای صرافی بایننس، می‌توان به آینده بایننس کوین نیز خیلی امیدوار بود. بایننس در حال حاضر فراتر از یک صرافی ساده است و یک اکوسیستم مالی بزرگ محسوب می‌شود. در حال حاضر در دو بلاکچین، بایننس چین و بایننس اسمارت چین شاهد تعداد بی‌شماری توکن هستیم و روزانه میلیون‌ها تراکنش روی این دو بلاکچین انجام خواهد شد.

بایننس کوین در ابتدا به عنوان یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 و بر بستر اتریوم به بازار معرفی شد اما پس از راه‌اندازی بلاک چین اختصاصی بایننس به توکن حکومتی بایننس چین و بایننس اسمارت چین تبدیل شد و به این زنجیره‌ها انتقال یافت. از کاربردهای این توکن می‌توان به پرداخت کارمزد تراکنش در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز بایننس، پرداخت کارمزد تراکنش‌های بایننس چین و بایننس اسمارت چین، انجام خریدهای آنلاین و... دیگر کاربردهای ارز دیجیتال BNB به شمار می‌روند.

بایننس در انتهای هر سه ماهه توکن سوزی دارد و بخشی از درآمد این صرافی صرف خرید توکن از بازار و از بین بردن آن‌ها خواهد شد. به این ترتیب تعداد توکن‌های در گردش آن کاهش خواهد یافت و قیمت آن نیز همیشه افزایشی خواهد بود.

کاردانو

کاردانو یکی دیگر از ارزهای دیجیتال آینده دار است. این ارز دیجیتال براساس اثبات سهام فعالیت می‌کند و توسط مجموعه‌ای از متخصصان رمزنگاری، ریاضیدان‌ها و مهندسین ساخته شده است. موسس این پروژه نیز فردی به نام چارلز هاسکینسون است که به عنوان یکی از پنج سرمایه‌گذار اصلی اتریوم شناخته می‌شود. او پس از اینکه با دیگر اعضای تیم اتریوم در مورد مسیر آینده این پروژه به اختلاف خورد، مسیر خود را از این تیم جدا کرد و بلاکچین کاردانو را تاسیس کرد که در حال حاضر به عنوان بزرگترین بلاکچینی که از مکانیسم اثبات سهام استفاده می‌کند شناخته می‌شود.

هدف کاردانو تبدیل شدن به یک پلتفرم مالی جهانی از طریق ایجاد محصولات مالی غیرمتمرکز است و به همین خاطر خیلی از کاربران به آن لقب قاتل اتریوم را داده‌اند. کاردانو در واقع نسل سوم فناوری بلاکچین به شمار می‌رود و به همین خاطر قابلیت‌های آن نسبت به بیت کوین و اتریوم که نسل اول و دوم ارزهای دیجیتال هستند بیشتر است.

آینده کدام ارز دیجیتال بهتر است؟

پولکادات

این پروژه براساس معماری اثبات سهام فعالیت می‌کند و چشمگیرترین ویژگی‌ آن برقراری امکان ارتباط بین بلاکچین‌های عمومی و خصوصی و اوراکل‌ها است. به این ترتیب این پروژه‌ها می‌توانند زیر یک سقف با یکدیگر همکاری کنند. در واقع پولکادات توانسته است مشکل اساسی شبکه‌های بلاکچینی یعنی عدم ارتباط آن‌ها با یکدیگر و جهان بیرون را برطرف نماید و به همین خاطر از نگاه خیلی از کارشناس‌ها به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار شناخته می‌شود.

سخن نهایی

شما می‌توانید هر کدام از ارزهای معرفی شده در این مقاله را از وبسایت اریترون خریداری کنید. در صرافی ارز دیجیتال اریترون، طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال با قیمت مناسب و کارمزد پایین عرضه می‌شوند. پس اگر قصد دارید برای سرمایه‌گذاری بلند مدت ارز دیجیتال بخرید، اریترون یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی به شمار می‌رود



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!