تلاش کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر برای دستگیری از نیازمندان در محرم


تلاش کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر برای دستگیری از نیازمندان در محرم

الیاسی از تلاش کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر برای دستگیری از نیازمندان در محرم خبر داد و گفت: دستگیری از نیازمندان و توجه به برطرف کردن نیاز این قشر از جامعه یکی از رسالت های مهم این کانون در طول سال است.

محمدمهدی الیاسی – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گرجی محله بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: ماه محرم، ماه خون و عزا برای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش است و کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر هم همچون همیشه با برنامه های مناسبتی خاص در ماه محرم اجرای برنامه دارد.

وی افزود: سیاه پوش کردن کانون و مسجد و معابر متتهی به کانون، حضور جوانان در شب های محرم در مراسم عزاداری و سینه زنی، دستگیری از نیازمندان و بزرگداشت شعائر دینی از برنامه های مهم ما در محرم است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: دستگیری از نیازمندان یکی از برنامه های مهم ما در ایام سال است و در طول سال به مناسبت های مختلف از عید نوروز، ماه مبارک رمضان، اعیاد و شهادت ها، عید غدیر خم، عید قربان و اکنون محرم با همه توان برای دستگیری از نیازمندان در روستا تلاش دارد.

الیاسی گفت: به مناسبت ماه محرم 10 عدد مرغ به ارزش 22 میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

تلاش کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر برای دستگیری از نیازمندان در محرم

وی افزود: به مناسبت عید غدیر هم 100 پرس غذای گرم به ارزش 30 میلیون ریال در بین نیازمندان آبرومند روستای گرجی محله توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: دستگیری از نیازمندان و توجه به برطرف کردن نیاز این قشر از جامعه یکی از رسالت های مهمی است که در کانون مساجد برعهده داریم و در حد توان در این راستا تلاش خواهیم کرد و این امر مهم به فراموشی سپرده نمی شود.

پایان پیام/175

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!