رژیم صهیونیستی به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت ایران است


رژیم صهیونیستی به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت ایران است

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نوعی فروپاشی را در رژیم صهیونیستی ملاحظه می‌کنیم به‌همین خاطر نتانیاهو به دنبال یک حادثه آفرینی جدید است که افکار عمومی داخلی این رژیم را منحرف کند.

علاءالدین بروجردی رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با مهر و در خصوص کشف تیم‌های تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در ایام محرم در کشورمان گفت: واضح است که آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشورمان به ویژه در امنیت پایدار فرو گذار نیستند.

وی افزود: امنیت پایداری کشور با هزینه هنگفت خون صدها شهید حفظ امنیت که به طور لحظه‌ای در تلاش هستند به‌دست آمده است.

این نماینده ادوار مجلس با تاکید بر بی‌نتیجه بودن تلاش‌های دشمنان در چند دهه گذشته اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت پایدار کشور هستند. هرچند تلاش‌هایی که در طول چند دهه گذشته صورت گرفته عملاً بی‌نتیجه بوده و جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه تحریم‌های ظالمانه و تحمیلی توانسته پیشرفت کرده و به فناوری‌های نوین جهانی دست پیدا کند.

رئیس کمیته سیاسی مجمع بیداری اسلامی در ادامه بیان داشت: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی احساس می‌کنند که در مصاف با جمهوری اسلامی ایران قافیه را باخته‌اند. آنها در عراق، سوریه، یمن، افغانستان و کل منطقه شکست خورده‌اند. آنان در تمام کشورهای منطقه که سرمایه‌گذاری صدها میلیارد دلاری کرده‌اند، عملاً به نتیجه نرسیدند و چون می‌دانند که امنیت پایدار مهم‌ترین رکن پیشرفت در هر کشوری است، از این رو از همه توانمندی‌های خود برای خدشه‌دار کردن این امنیت پایدار استفاده می‌کنند.

بروجردی با اشاره به شرایط نابسامان رژیم اشغالگر قدس در داخل خود گفت: در داخل رژیم صهیونیستی شاهد یک فروپاشی آرام هستیم. با توجه به مجموعه سیاست‌های نخست وزیر این رژیم و تغییری که در قوانین قضائی می‌خواهد به‌وجود آورد، شاهد مخالفت‌های گسترده مردم در سرزمین‌های اشغالی هستیم؛ بنابراین نوعی از هم گسستگی و فروپاشی را در رژیم صهیونیستی ملاحظه می‌کنیم به‌همین خاطر نتانیاهو به دنبال یک حادثه آفرینی جدید است که افکار عمومی را از درون وضعیت به هم ریخته این رژیم منحرف کند.

وی با تاکید بر مواضع بر حق جمهوری اسلامی در مورد رژیم صهیونیستی گفت: همه دنیا می‌دانند که جمهوری اسلامی به هیچ عنوان از مواضع خود در خصوص این رژیم عقب نشینی نمی‌کند، لذا این رژیم مزدوران و نیروهای تروریستی خود را با سرمایه‌گذاری و هدایت به کار می‌گیرد تا اتحاد و انسجامی که علیه تل آویو ایجاد شده است را دچار نوعی انحراف مسیر کرده و از آن رهایی پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه