نیروهای مسلح اوکراین استان بلگورود روسیه را گلوله باران کرد


فرماندار بلگورود: نیروهای مسلح اوکراین 102 گلوله به شش منطقه در استان...
فرماندار بلگورود: نیروهای مسلح اوکراین 102 گلوله به شش منطقه در استان بلگورود شلیک کرد.
ویاچسلاو گلادکوف فرماندار استان در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که ارتش اوکراین در روز گذشته شش منطقه مرزی استان بلگورود را گلوله باران کرد و بیش از صد گلوله شلیک کرد.
در این پیام آمده است: در منطقه بلگورود، در روستای ژوراولوکا، دشمن با یک پهپاد کامیکازه، دو بمب انفجاری پرتاب شد. 20 گلوله توپ به سمت روستای شچتینوفکا، 5 گلوله به سمت روستای والکوفسکی و ۵ گلوله روستای ناوموفکا شلیک شد. در روستای نیخوتییوا، یک وسیله انفجاری از یک پهپاد پرتاب شد.
در منطقه باریسوسکی، 12 بار از خمپاره گلوله شلیک شد، پنج گلوله توپ به سمت روستای کولکویوا در ناحیه شهر والوسکی، سه گلوله در کولوتیکوا و شش گلوله در ویازاووئه شلیک شد. در روستای موکرایا ارلوکا، ۲۰ گلوله و اسپاداریوشینو ۵ گلوله شلیک شد.
در منطقه شهری شبکینسکی، هفت گلوله خمپاره به سمت روستای موروم، شش گلوله خمپاره به روستای نووایا تاولژانکا و پنج گلوله به سمت مزرعه مارینو شلیک شد. بر اثر این گلوله باران هیچ یک از شهرک های منطقه تلفات جانی و مالی نداشته است.
در مجموع 102 گلوله به سمت شهرک های منطقه شلیک شد. علاوه بر این، روستایی در منطقه بلگورود مورد حمله یک پهپاد کامیکازه قرار گرفت.
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته