ثبت‌نام مدرسان انس با قرآن در طرح هیئت علمی وابسته دانشگاه آزاد


ثبت‌نام مدرسان انس با قرآن در طرح هیئت علمی وابسته دانشگاه آزاد

استادان حق‌التدریس درس انس با قرآن کریم، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در طرح هیئت علمی وابسته اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، استادان حق‌التدریس درس انس با قرآن کریم، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در طرح هیئت علمی وابسته اقدام کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی با عنایت به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بکارگیری اساتید مومن، انقلابی و نخبه در دانشگاه‌ها و براساس اهداف عالیه مندرج در سند تحول و تعالی، راه‌ کنش اصلاح و کارآمدسازی نظام جذب، ارزیابی و جبران خدمات اعضای هیئت علمی با بهره‌گیری از ظرفیت الگوی شبکه‌ای دانشگاه، در نظر دارد تا در کنار اعضای هیئت علمی تمام‌وقت و پیوسته، اقدام به جلب همکاری فرهیختگان علمی کشور در چارچوب اعضای هیئت علمی وابسته کند.

بر همین اساس استادان حق‌التدریس درس انس با قرآن کریم، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی sajed.iau.ir نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در طرح هیئت علمی وابسته اقدام کنند.

بر این اساس آن دسته از مدرسانی که مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه حوزوی دارند، بایستی در هنگام ثبت‌‌نام گزینه خبرگان، صاحب‌نظران و متخصصان غیر هیئت علمى فاقد مدرک دکتری را انتخاب و حتما تصویر مجوز تدریس را در قسمت مستندات بارگذاری کنند.

پایان پیام/35

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | وضعیت تلخ مسجد ابن تیمیه پس از هدف قرار گرفتن توسط هواپیماهای اسرائیلی