سومین همایش بزرگ قطعه سازان سپاس توسط مجموعه بی نی سی برگزار شد


سومین همایش بزرگ قطعه سازان سپاس توسط مجموعه بی نی سی برگزار شد

سومین همایش تقدیر از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان قطعات خودرو تحت عنوان "سپاس"، پس توقف چند ساله در برگزاری به دلیل گسترش کرونا، بار دیگر توسط شرکت بی نی سی در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.در این مراسم بیش از ۱۵۰۰ نفر از...

سومین همایش تقدیر از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان قطعات خودرو تحت عنوان "سپاس"، پس توقف چند ساله در برگزاری به دلیل گسترش کرونا، بار دیگر توسط شرکت بی نی سی در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

در این مراسم بیش از ۱۵۰۰ نفر از فعالان و شخصیت‌های معروف صنعت قطعه‌سازی خودرو، کارآفرینان، اساتید دانشگاه و رسانه‌ها حضور داشتند و از نفرات برتر در حوزه‌های مختلف تولید و فروش از سوی گروه بی نی سی تقدیر بعمل آمد.

گروه تولید و عرضه‌کننده بی نی سی که توسط خانواده قرصی تاسیس شده میزبان این مراسم بزرگ صنعت قطعات خودرو بود و اتفاق‌های جالب توجهی را در این مراسم رقم زد.

در حاشیه این همایش بزرگ از آقایان سید محمد موسوی و رضا سواری به عنوان کارآفرینان ملی، آقایان گل وردی گلستانی، محمدکاظم غفاری، علی چگینی، سیامک مقتدری و جعفری نصیری به عنوان برگزیدگان حوزه تولید و آقایان اسدالله توکلیان، حسین جلودارزاده، یوسف حسینی راد، کریم نوروزی و سعید پرویزیان به عنوان برگزیدگان حوزه بازاریابی و فروش به پاس فعالیت موفق ایشان در این حوزه تقدیر بعمل آمد.

سومین همایش بزرگ قطعه سازان سپاس توسط مجموعه بی نی سی برگزار شدربات آرش سفر برند بی نی سی

ربات آرش سفر برند بی نی سی

متمایزترین نکته این مراسم، حضور رباتی به نام "آرش" بود که برنامه‌های متنوعی را اجرا کرد و از نمایندگان و تولیدکنندگان خواست تا به طور مداوم به توسعه مهارت‌هایشان و ارتقا سطح علمی خود بپردازند.

ربات "آرش" اظهار کرد: ما ربات‌ها بر اساس آمارهای دانشگاه ام آی‌ تی، در پیشبرد اهداف سازمان‌ها حدود ۲.۳ درصد عملکرد بهتری نسب به انسان داریم و در ده سال آینده جمعیت ما بیشتر از جمعیت انسان‌ها خواهد بود.

ربات "آرش" سفیر برند بی نی سی است و با حضور آن در مراسم سپاس، این شرکت نشان داد که طرح‌های بزرگی در حوزه فناوری دارد؛ بی نی سی پیش از این در یک مراسم از اولین و بزرگترین فروشگاه دیجیتال خرید قطعات خودرو بی نی سی و صفحه تاچ اسکرین خرید قطعات خودرو رونمایی کرده بود.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا