برگزاری پیاده روی جاماندگان همگام با زائران اربعین


برگزاری پیاده روی جاماندگان همگام با زائران اربعین

تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور همگام با زائران اربعین در عراق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم شهیدان هشتم شهریور ماه با اعلام مطلب فوق گفت: اربعین از شعائر بزرگ شیعه است که به لطف الهی روز به روز بر عظمت آن افزوده می‌شود و خوشا به حال آنان که با حضور در اعتاب مقدسه در پیاده روی از نجف تا کربلا شرکت می‌کنند، اما بدیهی است که بسیاری از مردم عزیز و ولایتمدار ما به دلایل مختلف توفیق حضور ندارند.

محمودی افزود: مردم عزیز و حماسه ساز ایران اسلامی در سراسر ایران اسلامی با برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی مراتب عشق و ارادت خود به سیدالشهدا (ع) را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک و جنایت دشمنان در آستان مبارک حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز گفت: مردم عزیز ما با حضور در مراسم جاماندگان اربعین این حرکات سخیف را محکوم خواهند کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تقدیر از کسانی که طی سال‌های گذشته برای این حرکت میلیونی در تهران تلاش کرده اند، افزود: طبق اعلام دست اندرکاران این برنامه مردمی در سال گذشته بیش از ۴ میلیون نفر در مراسم اربعین تهران شرکت کرده اند و یقیناً امسال این برنامه با شکوه بیشتر برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم