نگرانی نتانیاهو از توافق ایران و آمریکا/ این توافق به توقف برنامه هسته‌ای ایران کمک نمی کند


نگرانی نتانیاهو از توافق ایران و آمریکا/ این توافق به توقف برنامه هسته‌ای ایران کمک نمی کند

بنیامین نتانیاهو با مخالفت و انتقاد از توافق ایران و آمریکا، اعلام کرد: این توافق زیرساخت‌های هسته‌ای ایران را از بین نمی برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روسیاالیوم، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای درباره توافق آمریکا و ایران، گفت: موضع اسرائیل شناخته شده است و این اقدامات زیرساخت‌های هسته ای ایران را از بین نمی برد و برنامه‌های هسته‌ای ایران را متوقف نمی کند، بلکه به تامین مالی ایران اکتفا می کند.

بنیامین نتانیاهو مخالفت خود را از تفاهمات به دست آمده بین ایالات متحده آمریکا و ایران که منجر به توافق تبادل زندانیان شد، اعلام کرد.

تهران و واشنگتن بر سر معامله تبادل زندانی به توافق رسیدند که شامل آزادسازی نزدیک به شش یا هفتم میلیارد دلار از درآمد نفتی ایران است که در کره جنوبی نگهداری می شد.

یک منبع مطلع ایران تاکید کرد: فعالیت هسته ای در همه زمینه‌ها براساس برنامه‌های سازمان انرژی اتمی قبلی و مطابق با قانون طرح راهبردی، بدون وقفه ادامه دارد.

توافق بین ایران و آمریکا نگرانی تل آویو را نسبت به تفاهمات گسترده‌تر بین این دو کشور درپی داشته است. گزارش‌های رسانه‌ای نشان می دهد که نتانیاهو هفته آینده یکی از دستیاران نزدیک خود را برای گفتگو با کاخ سفید به واشنگتن می فرستد.

پایان پیام/44

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟