پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران


با خرید محصولات وت اند وایلد علاوه بر زیبایی، سلامتی را نیز به پوست خود هدیه دهید. این محصولات فاقد مواد مضر بوده و حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند.اگر حفظ سلامت پوست به اندازه زیبایی آن برایتان اهمیت دارد، خرید محصولات وت اند وایلد WET N WILD را به...

با خرید محصولات وت اند وایلد علاوه بر زیبایی، سلامتی را نیز به پوست خود هدیه دهید. این محصولات فاقد مواد مضر بوده و حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند.

اگر حفظ سلامت پوست به اندازه زیبایی آن برایتان اهمیت دارد، خرید محصولات وت اند وایلد WET N WILD را به شما توصیه می کنیم. این برند با تولید و عرضه محصولات کرولتی فری (بدون تست حیوانی) انقلابی عظیم در صنعت تولید لوازم آرایش ایجاد کرد. عواملی چون فرمولاسیون گیاهی، عدم ایجاد حساسیت های پوستی، سازگاری با انواع پوست، کیفیت و تنوع بالای محصولات و همچنین قیمت مناسب محبوبیت این برند را میان مصرف کنندگان روز به روز افزایش داده اند. هم اکنون محصولات این برند در لاین های مختلف آرایشی صورت، لب، چشم و غیره تولید و به صورت سراسری عرضه می شود. تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر عارضه دار بودن محصولات این برند گزارش نشده و عوارض احتمالی به نمونه های فیک موجود در بازار نسبت داده شده اند. بنابراین لازم است برای خرید نمونه اورجینال محصولات این برند به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

محصولات وت اند وایلد ساخت کجاست؟

قبل از خرید محصولات وت اند وایلد ، بهتر است بدانید این برند ساخت کجاست؟ وت اند وایلد WET N WILD بهترین مارک لوازم آرایشی آمریکایی شناخته شده در سراسر جهان است. وت اند وایت فعالیت خود در حوزه تولید لوازم آرایش را از سال ۱۹۷۹ میلادی به طور جدی در شهر لس آنجلس در آمریکا آغاز کرد. فعالیت این برند با تولید و عرضه انواع رژ لب و لاک ناخن اقتصادی و ارزان قیمت آغاز شد. پس از آنکه وت اند وایلد توانست به شهرت نسبی در سراسر جهان دست یابد، فعالیت خود را در زمینه تولید طیف وسیعی از محصولات آرایشی گسترش داد.

پر فروش ترین محصولات وت اند وایلد

هنگام خرید محصولات وت اند وایلد ، گزینه های بسیاری پیش روی مصرف کنندگان است که با توجه به نوع، رنگ و نیاز پوستی خود می توانند آن ها را انتخاب و سپس خریداری کنند. در لاین پوست می توانید محصولات متنوعی از جمله پرایمر، کانسیلر، پودر فیکس، اسپری فیکس، کرم پودر، پنکک، کانتور و غیره را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که برای انجام یک میکاپ حرفه ای روزانه نیاز به لوازم آرایش متعددی ندارید. بهتر است کاربردی ترین محصولات را انتخاب کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نتایج راضی کننده دست یابید. شما تنها به محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه نیاز دارید که فاقد مواد مضر بوده و به پوست شما آسیبی وارد نکنند. در ادامه لیستی از پر فروش ترین و کاربردی ترین محصولات لاین آرایش صورت این برند معرفی شده است که همگی از محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار هستند.

کانتور حرفه ای وت اند وایلد

برای انجام یک کانتورینگ حرفه ای و زاویه سازی چهره، خرید کانتور وت اند وایلد را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول بدون تحریک پوست به راحتی با دیگر مواد آرایشی ترکیب می شود. بافت این کانتور بسیار لطیف و دارای رنگدانه های غنی است. قسمت قهوه ای، رنگی خنثی دارد و با رنگ پوست های مختلف سازگار است. ماندگاری این کانتور روی انواع پوست بسیار بالا است. پوست بعد از استفاده از کانتور حرفه ای وت اند وایلد کاملاً صاف و یکنواخت بوده و به راحتی می توان از هایلایتر برای برجسته سازی قسمت های مختلف روی آن استفاده کرد. کانتور وت اند وایت محصولی کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است.

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

در خرید محصولات وت اند وایلد با تنوع بالایی روبرو هستید. اگر استفاده از کانتورهای پودری برای شما راحت نیست، خرید کانتور وت اند وایلد استیکی را به شما پیشنهاد می کنیم. کانتور استیک دو سر، دیگر محصول برند وت اند وایلد است که با دو سر کرم و قهوه ای به ایجاد سایه های تیره و روشن روی صورت کمک می کند. این محصول بافت روانی دارد و به راحتی روی پوست حرکت می کند. استیکی بودن این کانسیلر امکان رسم خطوط دقیق و ظریف را روی صورت میسر کرده است. پس از رسم خطوط برای پخش آن ها از پد های آرایشی یا براش های مخصوص می توانید استفاده کنید.

کانسیلر وت اند وایلد

کانسیلر وت اند وایلد یک محصول کاربردی عالی با قیمت بسیار اقتصادی است. کانسیلر مایع وت اند وایلد به خوبی ناحیه T، زیر چشم و تیرگی های پوست را پوشش می دهد و از برق افتادن و قرمز شدن این قسمت ها در طول روز جلوگیری می کند. این محصول برای پوست های مختلف به خصوص پوست های خشک بسیار مناسب است و از چرب شدن آن ها جلوگیری می کند. این کانسیلر قوام و رنگ خوبی دارد و بعد از استفاده نمای آن روی پوست کاملاً مات و طبیعی است. بهتر است از برس های آرایشی مخصوص کانسیلر برای پخش کردن آن استفاده کنید. اپلیکاتور نمدی استفاده از این محصول را بسیار ساده تر کرده است. قیمت کانسیلر wet n wild در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار کمتر بوده و کیفیتی که ارائه می دهد بسیار رضایت بخش است.

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

پالت کانسیلر وت اند وایلد مدل Cover All نیز دیگر محصول این برند است که از ۴ قسمت مختلف با کارایی های متفاوت تشکیل شده است. قسمت سبز رنگ neutralize خنثی کننده تناژ قرمز و التهابات پوستی است. قسمت نارنجی رنگ covers کاور کننده تیرگی ها و کبودی ها است. قسمت brightens از بین برنده تناژ زردی و رنگ پریدگی پوست است. در نهایت قسمت سفید رنگ highlights به عنوان هایلایتر برای برجسته سازی قسمت های مختلف صورت استفاده می شود. این محصول بافت پودری با تراکم بالایی دارد و به راحتی روی پوست می خوابد. اگر به دنبال رفع عیوب مختلف پوست خود هستید، خرید این محصول به شدت به شما پیشنهاد می شود.

پنکک وت اند وایلد

در هنگام خرید محصولات وت اند وایلد گزینه های مختلفی برای کاور پوست پیش روی شما است. پنکیک وت اند وایلد به خوبی با انواع پوست همخوانی داشته و پوست را خشک و دهیدراته نمی کند. همچنین بافت بسیار سبکی دارد و با ایجاد لایه ای بسیار نازک، پوست را صاف و یکدست می کند. این پودر کاملا فشرده بوده و تراکم بالایی دارد و در حین استفاده دچار ریزش نمی شود. رنگدانه های آن بسیار قوی بوده و به خوبی پوست را کاور می کند. پنکک وت اند وایلد زیر چشم ها چروک و خط و خطوط ایجاد نمی کند. مقرون به صرفه بودن دیگر ویژگی این محصول در مقایسه با محصولات هم رده است که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

کرم پودر وت اند وایلد

قبل از خرید محصولات وت اند وایلد در لاین پوست، بهتر است بدانید که علاوه بر پنکک، گزینه های دیگری چون کرم پودر نیز برای کاور پوست وجود دارد. کرم پودر وت اند وایلد برای پوست خشک بسیار عالی عمل می کند. کرم پودر فوتو فوکوس وت اند وایلد پوشش نازکی را در سطح پوست ایجاد کرده و بافت آن اصلاً سنگین نیست. هر چند بافت سبکی دارد، اما کاور آن به شدت بالا است. این کرم پودر با پوست های مختلف سازگار بوده و حساسیت پوستی ایجاد نمی کند. همچنین تنوع رنگی دارد و می توانید با توجه به رنگ طبیعی پوستتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. این کرم پودر در طول روز و با گذر زمان تغییر رنگ نمی دهد و زیر نورهای مصنوعی هم جلوه بسیار طبیعی و زیبایی دارد.

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

برای داشتن ظاهری مات بهتر است بعد از استفاده از کرم پودر وت اند وایلد مدل فوتو فوکوس از پودر فیکساتور استفاده شود. در غیر این صورت کرم پودر روی پوست شما با طراوت و درخشان به نظر خواهد رسید. کرم پودر وت اند وایت به راحتی و به کمک اسفنج های آرایشی روی پوست پخش می شود و در طول روز نیاز نیست مجددا آن را تمدید کنید. این کرم پودر بر خلاف کرم پودرهای فول کاور مشابه از ایجاد جوش های زیر پوستی و چرب شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند. اگر به دنبال کرم پودری مقرون به صرفه با کاور متوسط رو به بالا برای استفاده روزانه هستید، خرید کرم پودر wet and wild بهترین گزینه پیش روی شما است.

کرم پودر وت اند وایلد مدل CoverAll به خوبی لک ها و التهابات قرمز پوستی را پوشش می دهد. بافت آن بیش از حد خشک یا مرطوب نبوده و ظاهری نرم و زیبا به پوست می دهد. دوام و ماندگاری آن به یک روز کامل می رسد. پوشش این کرم پودر متوسط رو به بالا با بافتی بسیار سبک است. بعد از استفاده، ظاهری گچی روی پوست ایجاد نمی کند و کاملاً ابریشمی و نیمه مات است. همچنین حاوی SPF 15 بوده و از پوست در برابر آفتاب نیز محافظت می کند. بعد از استفاده از این محصول درخشندگی طبیعی پوست همچنان حفظ خواهد شد.

هایلایتر وت اند وایلد

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

آخرین گزینه پیشنهادی ما برای خرید محصولات وت اند وایلد هایلایتر است. هایلایتر وت اند وایت بدون ایجاد براقیت بیش از حد و اغراق آمیز، درخشندگی طبیعی، شامپاینی و طولانی مدتی روی پوست ایجاد می کند. اگر به دنبال درخشندگی بیشتری هستید، می توانید چند لایه از هایلایتر را روی قسمت های مورد نظر استفاده کنید. این هایلایتر روی پوست های تیره و روشن به زیبایی می درخشد. روی استخوان گونه و تیغه بینی را به راحتی به کمک این هایلایتر می توانید برجسته کرده و درخشش بسیار ظریفی را ایجاد کنید. برای تثبیت بیشتر هایلایتر می توانید از انگشتان خود استفاده کنید. برای ایجاد یک درخشش کلی روی کل صورت می توانید به کمک یک براش بزرگ هایلایتر پودری وت اند وایلد را به آرامی روی صورت بکشید. ماندگاری بالا، رنگدانه های قوی، کیفیت عالی و قیمت مناسب، خرید هایلایتر وت اند وایلد را توجیه پذیر می کنند.

بهترین نمایندگی محصولات وت اند وایلد در کرج

مارکت های مشهوری چون ایبی، آمازون و غیره امکان خرید محصولات وت اند وایلد را فراهم کرده اند. اگر ساکن کرج هستید محصولات برند wet n wild اورجینال را می توانید از فروشگاه روبیکالا خریداری کنید. این مجموعه همچنین با بهره گیری از بستر فضای مجازی امکان خرید غیر حضوری را برای سایر مشتریان در سراسر ایران میسر کرده است. محصولات اورجینال کلیه برندهای محبوب در سراسر جهان از جمله برند آمریکایی وت اند وایلد را می توانید از این مجموعه خریداری کنید. روبیکالا فروش مجازی خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده و توانسته رضایت تمام کاربران را جلب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...