موافقت استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری اجلاس سراسری نماز در سال 1403


موافقت استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری اجلاس سراسری نماز در سال 1403

معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عصر ما بیشترین هجمه علیه نوجوانان، جوانان و در کل نسل نو بوده و می‌طلبد تمرکز بیشتر در این حوزه‌ها داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست شورای برنامه ریزی ستادهای اقامه نماز منطقه سه کشوری با حضور استان های اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۵ مرداد ماه) و سخنرانی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور، معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان در یاسوج برگزار شد.

معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه شاهچراغ، اظهار کرد: جای افتخار بود که انسانی بزرگ و خادم اهل بیت(ع) رشادت مندانه، مجاهدانه و با از خود گذشتگی، انسانی خبیث و تا دندان مسلح را به زمین زد و انقلاب اسلامی نیز استکبار را محکم تر به زمین خواهد زد.

«مرادعلی پیوند» ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در نشست شورای برنامه‌ریزی ستادهای اقامه نماز منطقه سه کشور، افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه برای همسایگان خود ارزش قائل بوده و حضور آنها را در استان گرامی می‌دارند.

وی در ادامه، اقامه نماز را در جامعه یک وظیفه همگانی دانست و ادامه داد: اگر نماز ما پذیرفته شد، سایر اعمال ما نیز پذیرفته خواهد شد.

پیوند خاطرنشان کرد: مجاهدت‌ها و پیشرفت‌ها در محضر الهی قابل قبول است، ولی همه آنها در پیکره حکومت اسلامی باید توجه لازم را به اقامه نماز و عمل به آن مد نظر داشته باشیم.

معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به برکت انقلاب و نظام اسلامی وضعیت نماز با قبل از استقرار نظام و انقلاب قابل مقایسه نیست که ضرورت دارد به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی یادآور شد: هر فتنه‌ای در عصر هر پیامبر و امامی توسط دشمنان انجام شد، هم اکنون با عناوین مختلف بر علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان اعمال می‌شود.

پیوند تاکید کرد: در عصر ما بیشترین هجمه علیه نوجوانان، جوانان و در کل نسل نو بوده و می‌طلبد تمرکز بیشتر در این حوزه‌ها داشته باشیم.

معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ارائه طرح‌های پژوهشی در این زمینه تاکید کرد و گفت: باید جهت‌گیری‌ها نیز در این مسیر باشد.

وی با اشاره به فضای فیزیکی ستاد اقامه نماز استان کهکیلویه و بویراحمد در محلی نامناسب، گفت: تلاش می‌کنیم در حد توان همکاری‌های لازم را برای استقرار این ستاد در محلی مناسب مد نظر قرار دهیم.

گفتنی است در پایان این نشست «منصور سرگزی»، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور در ارتباط وبیناری با این نشست، پیشنهاد میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری اجلاس سراسری نماز در سال ۱۴۰۳را مطرح کرد که مورد موافقت معاون پشتیبانی، توسعه مدیرت و منابع استانداری استان قرار گرفت.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی