دعوت کانون فرهنگی هنری «عصر انتظار» از نوجوانان برای اجرای سرود در پیاده‌روی اربعین


دعوت کانون فرهنگی هنری «عصر انتظار» از نوجوانان برای اجرای سرود در پیاده‌روی اربعین

گروه سرود «عصر انتظار» وابسته به کانون فرهنگی هنری عصر انتظارِ پاکدشت از نوجوانان و جوانانی که علاقه دارند، در مسیر پیاده‌روی اربعین اجرا داشته باشند، دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، گروه سرود «عصر انتظار» کانون فرهنگی هنری عصر انتظار مسجد حضرت قائم (عج) پاکدشت از توابع استان تهران از نوجوانان و جوانانی که علاقه مند هستند، در مسیر پیاده روی اربعین حسینی و کربلای معلی همراه گروه سرود بوده و در اجرا حضور داشته باشند، دعوت به همکاری می کند.

علاقه مندان برای حضور در این گروه و اجرا در مسیر پیاده روی اربعین و کربلای معلی با شماره ۰۹۱۲۸۰۱۷۶۷۹ تماس گرفته و یا با آی دی @RMojtaba2022 ارتباط بگیرند.

گروه سرود عصر انتظار زیر نظر اساتید مجرب در برنامه های زنده و جشنواره های بسیاری با مضامین مذهبی و مفاهیم دینی به اجرا می پردازد.

کانون فرهنگی هنری «عصر انتظار» در جوار مسجد حضرت قائم(عج) واقع در بلوار امام رضا(ع) میدان پارچین شهرستان پاکدشت استان تهران است. این کانون فرهنگی هنری از سال ۹۴ با مجوز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از کانون های فرهنگی هنری فعال در این استان شناخته می شود. برگزاری دوره های آموزش سرود و تشکیل گرو سرود دختران، تئاتر برای نوجوانان دختر، نقاشی، صنایع دستی، گرافیک، خوشنویسی، دوره های مهارت آفرینی بخشی از فعالیت های این کانون در محور هنری است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا