جمع آوری کمک به اسکان و تغذیه زائرین اربعین حسینی توسط موکب کانون مسجد امیرالمومنین علی ( ع ) دولت آباد کرمانشاه


جمع آوری کمک به اسکان و تغذیه زائرین اربعین حسینی توسط موکب کانون مسجد امیرالمومنین علی ( ع ) دولت آباد کرمانشاه

نظری گفت: موکب کانون مسجد امیرالمومنین علی ( ع ) دولت آباد کرمانشاه با همکاری جوانان و اعضا اقدام به جمع آوری کمک به اسکان و تغذیه زائرین اربعین حسینی کرده است.

محمد نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت جوانان مسجد در موکب های اربعین، گفت: جوانان مسجدی با عزم و اراده ایران اسلامی هر ساله با حضور در راهپیمایی بین المللی و عظیم اربعین حسینی ضمن تجدید پیمان به دنیا اعلام می کنند که فدایی ملت و عاشق خدمت هستند.

مدیر کانون مسجد امیرالمومنین(ع) دولت آباد کرمانشاه افزود: پیاده‌روی اربعین مراسم و گردهمایی مذهبی است که توسط مسلمانان شیعه و به‌صورت پیاده‌روی از مسیرهای منتهی به کربلا به‌منظور زیارت و جمع شدن همه آنها در چهلمین روز پس از کشته شدن حسین بن علی سومین امام شیعیان در نبرد کربلا انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین پیام نهضت امام حسین (ع) زنده نگاه داشتن اسلام است لذا ما هم در سنگر مقدس و اثرگذار مساجد باید با تأسی از خط سرخ قیام عاشورا، حافظ و پاسدار انقلاب و اسلام باشیم.

نظری تصریح کرد: در ایام اربعین باید از وظیفه و رسالت خود غافل نشویم و با طراحی درست با پیوست‌های فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر، مردم را به سمت کمال سوق دهیم همچنین این کانون با مشارکت جوانان برنامه های مختلفی چون برگزاری محفل قرآن، خواندن زیارت اربعین و مراسم عزاداری برگزار می شود.

مدیر کانون مسجد امیرالمومنین(ع) دولت آباد کرمانشاه با اشاره به جمع آوری کمک به اسکان و تغذیه زائرین اربعین حسینی توسط موکب امیرالمومنین علی ( ع ) دولت آباد ( کرمانشاه )، گفت: این موکب دارای مجوز رسمی از ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور به شماره حساب ۵۸۱۵/۱۱/۶۰۶۱۹۱۵/۱ ، شماره کارت ۶۰۶۳ ۷۳۷۰۰۰۰۳ ۹۲۵۳ و شماره شبا | IR ۷۹۰۶۰۰۵۸۱۵۰۱۱۰۶۰۶۱۹۱۵۰۰۱ به نام مسجد امیرالمومنین علی ( ع ) نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران است و از خیرین و کسانیکه علاقمند به کمک هستند درخواست می شود در در راستای ارائه خدمات به زوار اربعین در این کار خدا پسندانه شرکت کنند.






پایان پیام/712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زندگینامه و خدمات علمی و فرهنگی پروفسور دکتر سید امیرحسین عابدی