هاست ایران | بهترین ارائه دهنده سرور ابری در ایران


هاست ایران | بهترین ارائه دهنده سرور ابری در ایران

هاست ابری یکی از بهترین هاست‌هایی می باشد که از چندین سرور مجازی برای میزبانی سایت استفاده می‌کند. با هاست ابری، اگر یکی از سرورها دچار اختلال شود، بقیهٔ سرورهای وب‌سایت، سرور مختل شده را در اختیار می‌گیرند و سایت، بدون هیچ مشکلی به فعالیت خودش ادامه خواهد داد.

هاست ابری سبب کاهش احتمال خرابی نرم افزاها و سخت‌افزارهای سرور می‌شود و ترافیک سرورها را متعادل می‌کند و از حمله‌های DDOS جلوگیری می‌کند. همین‌طور وب‌سایت شما به منابع یک سرور محدود نمی‌شود.

هاست ایران، بهترین ارائه دهنده سرور مجازی ابری در ایران است. چرا که دارای زیر ساخت‌های تخصصی جهت ارائهٔ سرویس‌های SaaS،PaaS،IaaS و CDN است. زیرساخت‌های تخصصی ابری هاست ایران، پایدار و همیشه در دسترس، با سرعت و امنیت بالا و کیفیتش را در زمان پیک ترافیک حفظ می‌کند. برای آگاهی بیشتر از مزایای هاست ابری همراه ما باشید.

هاست ایران چیست؟

هاست ایران ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه، هاستینگ و میزبانی وب، سرور مجازی، سرور اختصاصی، کولوکیشن، زیرساخت‌ ابری و پنل پیامک است. این شرکت دانش بنیان با بیست سال سابقهٔ درخشان افتخار میزبانی و سرویس‌دهی خدمات زیر ساختی به بیشتر از 100.000 کاربر را در کارنامهٔ خود دارد.

این شرکت هاست‌های مختلفی مثل هاست لینوکس، ویندوز، وردپرس و فریم‌ورک را ارائه می‌دهد.

دیتاسنتر هاست ایران

همان‌طور که گفتیم هاست ایران، بهترین ارائه دهنده سرور ابری در ایران است. هاست ایران دارای دومین دیتاسنتر داخلی است که دارای مجوز استاندارد رده دو افتا است. این دیتاسنتر در مرکز شهر تهران واقع است و حالا یکی از بزرگ‌ترین دیتاسنترهای ایران از منظر محتوا است.

لازم به ذکر است که همهٔ مراکز دیتاسنتر، مجوز افتا ندارند. مجوز افتا یک تأییدیه استانداردهای مرکز داده است که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مطابق با استاندارهای جهانی مراکز داده، تأیید و ارائه می‌شود. تابه‌حال فقط سه شرکت در ایران آن را دریافت کرده‌اند. دیتاسنتر هاست ایران، دومین مرکز داده بوده که این تأییدیه را دریافت کرده‌اند.

وضعیت دیتاسنتر هاست ایران

دیتاسنتر هاست ایران، از بزرگ‌ترین دیتاسنترهای داخلی است. چراکه توانایی ارائه محتوای پربازدید در وب‌سایت‌های ایران را با سرعت بیش از 60 گیگابیت بر ثانیه را دارد. علاوه بر دیتاسنتر بزرگ، هاست ایران رک اختصاصی خود را نیز در خدمات خود ارائه می‌دهد.

هاست ایران با این دیتاسنترهای عظیم، سبب مقیاس‌پذیری و بالانس شدن شبکه داخلی شده است و آن را به بهترین ارائه دهنده سرور ابری در ایران بدل کرده است. هاست ایران واقع در خیابان میرعماد تهران است و امکان میزبانی از سایت‌های دارای حساسیت بالا را در سرتاسر ایران فراهم کرده است.

مزایای دیتاسنترهاست ایران

  • مجوز مراکز ارائه دهنده خدمات افتا
  • دارای پست اختصاصی برق و برق اضطراری
  • پهنای باند وسیع (بیش از 160 گیگابیت بر ثانیه)
  • داشتن فیبر اختصاصی به‌منظور ارتباط مستقیم با لبه شبکه اینترنت
  • میزبانی از وب‌سایت‌های با حساسیت بالا
  • هاست ایران با آ‌پ‌تایم 99.98% شبانه‌روزی مشغول ارائه خدمات است

زیر ساخت تخصصی ابری هاست ایران

با سرور مجازی ابری می‌توانید هوشمندانه منابع مصرفی خود را در بستری ایمن و قابل‌گسترش و با اطمینان بالا مدیریت کنید. سرور مجازی، در لوکیشن‌های مختلفی در سراسر دنیا ارائه می‌شود. هاست ایران بهترین ارائه دهنده سرور ابری در ایران است که دارای یک بازارچه ابری می باشد.

در این بازارچه ابری کاربران می‌توانند با چند کلیک، کنترل پنل‌های پرکاربرد و نرم‌افزارهایی را که به‌صورت رایگان بر روی سرور نصب شده، در اختیار داشته باشند. هاست ایران علاوه بر تمامی مزایای سرویس VPSهایی که به‌صورت عادی ارائه می‌شود، زیر ساخت ابری Laas را هم ارائه می‌دهد.

زیرساخت‌های تخصصی هاست ایران، می‌توانند سرویس‌های SaaS، PaaS، IaaS و CDN را ارائه دهند. اکنون سرویس‌های ارائه شده بر روی این بسترها شامل سرور مجازی ابری (IaaS)، ذخیره‌ساز ابری s3، هاست ابری، شبکه توزیع محتوا و ابر خصوصی است که در ادامه به معرفی‌شان می‌پردازیم.

شبکه توزیع محتوا CDN

سرویس CDN ابری هاست ایران، دارای نقاط فعال و قدرتمند ترافیکی مختلف (PoP Site) در سراسر ایران و جهان است. همچنین پیشرفته‌ترین الگوریتم‌های مسیریابی آن باعث بالارفتن سرعت دسترسی به سایت و در نهایت بالارفتن رتبه سایت در موتورهای جستجو می‌شود.

ذخیره‌ساز S3

سرویس ذخیره‌ساز آبجکت هاست ایران، بسیار مطمئن و به‌صرفه است. می‌توان در آن هر نوع فایلی را با پایداری 99.9% ذخیره کرد و هیچ نگرانی‌ای نداشت.

مزایای سرویس ابری:

  • داشتن فایروال ایمن که سبب می‌شود دسترسی‌ها توسط شما انتخاب شود.
  • بازده بی‌نظیر با کمترین هزینه، چرا که سرورهای ابری هاست ایران، با نرم‌افزارهای به‌روز و زیر ساخت شبکه و مدیریت منابع بالاترین بازدهی را ممکن می‌سازد.
  • بازنشانی سریع سرویس
  • مدیریت آسان
  • تحویل آنی
  • قابل مقیاس‌پذیری

هاست ایران | بهترین ارائه دهنده سرور ابری در ایران

سخن پایانی

در این نوشته هاست ایران را به عنوان بهترین ارائه دهنده سرور ابری به شما معرفی کردیم. هاست ایران دارای دیتاسنترهایی است که استاندارد رده دو افتا دارند. دیتاسنتر هاست ایران از بزرگ‌ترین دیتاسنترهای داخلی است که بیش از 60 گیگابیت بر ثانیه محتوای پربازدید در وب‌سایت‌های ایران را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که هاست ایران با آپتایم 99.98% شبانه‌روز خدمات ارائه می‌دهد و برای دیتاسنتر آن، چیزی به اسم قطعی برق وجود ندارد.

در این نوشته به تفضیل به زیرساخت‌های ابری پیشرفته هاست ایران پرداختیم. با این سرورها می‌توان هوشمندانه در بستری ایمن و قابل‌گسترش با اطمینان خاطر بالا مدیریت کرد. ضمن اینکه هاست ایران دارای بازارچهٔ ابری است که سبب افزایش مزایا و کارایی سرورها می‌شود. برای دیدن لیست خدمات هاست ایران می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس hostiran.net سر بزنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟