عکس جدید لاله اسکندری و خانواده‌اش / غوغای شباهت چهره با برادران!


عکس جدید لاله اسکندری و خانواده‌اش / غوغای شباهت چهره با برادران!

لاله اسکندری در اینستاگرام عکسی خانوادگی در کنار خواهر و برادرانش منتشر کرده است. او دارای دو برادر و دو خواهر...

عکس جدید لاله اسکندری و خانواده‌اش / غوغای شباهت چهره با برادران!

لاله اسکندری در اینستاگرام عکسی خانوادگی در کنار خواهر و برادرانش منتشر کرده است. او دارای دو برادر و دو خواهر است. یکی از برادرانش سیامک نام دارد و در زمینه عکاسی فعال است، دو خواهر او سارا چهره پرداز و ستاره بازیگر هستند.

عکس جدید لاله اسکندری و خانواده‌اش

عکس جدید لاله اسکندری و خانواده‌اش / غوغای شباهت چهره با برادران!

بیوگرافی لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در سی و یکمین روز از آذر ماه ۱۳۵۴ در تربت حیدریه متولد شد. وی یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است که در رشته طراحی گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شده و در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند. خانم اسکندری با بازی در فیلم متولد ماه مهر پا به عرصه بازیگری گذاشت.

تصادف شدید لاله اسکندری

لاله اسکندری در اثر یک تصادف شدید که سالها قبل برایش رخ داده بود از ناحیه صورت دچار آسیب های جدی شد و با انجام جراحی های متعدد توانست تا حدودی مشکلاتی را که در ناحیه صورت برایش اتفاق افتاده بود مرتفع کند. اما همچنان جای یک زخم روی پلک چپ او دیده میشود.

اولین فیلم لاله اسکندری

در سال ۱۳۷۵ خواهر او سارا اسکندری که در زمینه هنر فعالیت داشت وی را وارد عرصه تئاتر کرد، لاله اسکندری برای دو سال در کنار خواهرش مشغول کار گریم بود تا اینکه در سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی آقای محمدرضا درویش وارد عرصه سینما شد. او در این فیلم با بازیگران مطرحی همچون محمدرضا فروتن و میترا حجار همبازی بود. داستان این فیلم زندگی مردی به نام دانیال (محمدرضا فروتن) را روایت میکند که دانشجوی شهرستانی است و در دانشگاه دچار مشکلات زیادی می شود. مهتاب (میترا حجار) که یکی از همشاگردی های او در دانشگاه است اصرار دارد پدرش با دانیال ملاقات کند و همین موضوع مسائل زیادی را بوجود می آورد و قصه را جلو میبرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس| استایل مرجانه گلچین در کنسرت طلیسچی