پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی برگزار شد


پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی برگزار شد

رکنا:پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش نظرکهریزی در سال ۱۴۰۲ با محوریت بازگشایی مدارس و برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه ریزی در راستای برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی و انسداد مبادی بیسوادی برگزار گردید.

به گزارش رکنا از هشترود؛ بصیری بخشدار نظرکهریزی در این جلسه ، با قدردانی از تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش منطقه در خصوص خدمات رسانی در حوزه آموزشی، فرهنگی و پرورشی و عمرانی و با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش بعنوان یک نهاد فرهنگی و آموزشی، در تربیت و پرورش آینده سازان و نسل دانش آموز کشور نقشی بنیادی و اثرگذار دارد که برای رشد و توسعه کشور باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش نظرکهریزی با بیان اینکه برای داشتن جامعه ای قوی باید آموزش و پرورش را تقویت نماییم، تصریح کرد: آموزش و پرورش که در جامعه قوی باشد در تمامی مسائل علمی، پژوهشی، تکنولوژی، فناوری و نظامی نیز قوی خواهیم بود.

بخشدار بخش نظرکهریزی خواستار همکاری تمامی ادارات در روز بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید شد و گفت: وظیفه همه ماست که با برنامه ریزی مدون و پای کار بودن تمامی ارگان ها و نهادها، مهری باشکوه و ویژه برای دانش آموزان برگزار نماییم.

وی در خصوص انسداد مبادی بیسوادی گفت: باید آموزش های لازم در راستای انسداد مبادی بیسوادی و کاهش آسیب های اجتماعی انجام گردد.

بصیری به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سواد آموزی اشاره داشت و بیان کرد: سواد آموزی تنها یک خدمت اجتماعی نیست، بلکه ابزاری حتمی در راستای استمرار حیات درخت تنومند انقلاب اسلامی است که بی سوادی مایه ننگ جامعه است که باید برای ریشه کن کردن بی سوادی در جامعه برنامه ریزی داشته و تلاش نماییم.

رئیس شورای آموزش و پرورش نظرکهریزی به کنگره ده هزار شهید استان نیز اشاره داشت و افزود: امنیت و آسایش امروز خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم که باید تبیین و تبلیغ در این راستا به خوبی انجام گردد و محور تمامی برنامه ها در ادارات کنگره شهدا باشد.

وی درخصوص برگزاری یادواره شهدا در راستای کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی گفت: همه وظیفه داریم باشکوه ترین برنامه را برای بزرگداشت شهدا انجام دهیم که در روز ۴ مهر ماه یادواره شهدا بصورت رسانه ای و پایلوت شهرستانی و منطقه ای در شهر نظرکهریزی برگزار خواهیم نمود.

بصیری با بیان اینکه جایگاه رفیع آموزش و پرورش در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت عموم نقش مثبت و موثری دارد، افزود: برنامه ریزی برای پرورش دانش آموز انقلابی و متدین به دست معلمان دلسوز ایران اسلامی اتفاق می افتد که معلمان با صمیمیت و همدلی بصورت شبانه روزی برای پرورش و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب باید تلاش نمایند.

وی خواستار داشتن برنامه در تربیت شد و گفت: برای تربیت انسان های شایسته باید برنامه داشته و با کار جهادی و انقلابی در این راستا حرکت نماییم و برای رسیدن به این هدف باید تبیین را از خودمان شروع کنیم.

بخشدار نظرکهریزی در آخر خاطر نشان کرد: کارهای پژوهشی، فرهنگی و استعدادیابی باید در بین دانش آموزان رواج یابد و در این راستا باید همایش های متعدد درمنطقه نظر کهریزی انجام شود.

اسماعیل رحیمی / هشترود


پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی برگزار شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان