اقتصاد، مهمترین مسئله مردم/برای هر اصلاحی باید پای صندوق‌ رأی آمد


اقتصاد، مهمترین مسئله مردم/برای هر اصلاحی باید پای صندوق‌ رأی آمد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مشارکت در انتخابات اولویت اول و انتخاب بهتر اولویت دوم است. احزاب مختلف باید پای صندوق‌های رأی بیایند و با هم به رقابت بپردازند.

حمیدرضا فولادگر فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص افزایش مشارکت در انتخابات گفت: به‌نظر من افزایش مشارکت در انتخابات باید اولویت اول کشور باشد و از راه‌های مختلف می‌توانیم به افزایش مشارکت کمک کنیم.

وی با اشاره به بیانات ابتدای سال رهبری انقلاب در خصوص انتخابات امسال اظهار داشت: برای اولین بار است که مقام معظم رهبری موضوع رقابت را به صورت مستقل مطرح کرده‌اند. تا الان تصور ما چنین بود یک سری راه‌ها برای افزایش مشارکت وجود دارد و یکی از این راه‌ها رقابت است اما الان رهبرانقلاب رقابت را مستقل مطرح کردند، یعنی خود رقابتی بودن انتخابات موضوعیت دارد.

این نماینده ادوار مجلس افزود: در بحث افزایش مشارکت مهم‌ترین نکته افزایش سرمایه اجتماعی است و اینکه باید امید به مردم بازگردد. در واقع راه افزایش سرمایه اجتماعی افزایش امید و ایمان در دل مردم است و لازم است امید به آینده در اجتماع و در بین مردم به وجود آید.

مشاور کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم باید احساس کنند که با شرکت در انتخابات بخشی از مشکلات آنها حل می‌شود و این کار برای آینده کشور بهتر است؛ مخصوصاً با اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد و سرمایه گذاری‌هایی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی کردند این انتخابات نقش تعیین کننده‌ای دارد و بحث سرمایه اجتماعی و حفظ اعتماد عمومی مهمترین نکته در این باره است.

وی در ادامه افزود: برای افزایش مشارکت راه‌هایی وجود دارد یکی از این راه‌ها این است که دولت در همین ماه‌های باقی مانده از حیات دولت خود، کشور را به گونه‌ای مدیریت کند که مردم امیدوار شوند. در حال حاضر مهمترین مسئله مربوط به مردم مبحث اقتصاد است و این نکته را خود رهبری نیز اشاره کردند.

فولادگر در خصوص میزان موفقیت دولت حاضر گفت: دولت‌ها را باید با توجه با میزان ظرفیت و توان خودشان سنجید. هر دولتی یک سری فرصت‌ها دارد مثلاً بعضی‌ها دولت‌ها از درآمد بیشتری برخوردار بودند و این دولت نیز در این دو سال نسبت به مشکلاتی که داشته است تلاش‌های انجام داده و تحرک خوبی داشته است که البته برای انجام وعده‌هایش نیز نیاز به زمان دارد.

وی ادامه داد: برای تحقق برنامه‌های دولت هنوز خیلی راه داریم و خیلی نیاز به تلاش دارد، اثر فعالیت‌ها را باید در معیشت مردم و فعالین اقتصادی ببینیم.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: در زمینه فعالین اقتصادی دولت یک سری تلاش‌های داشته است و برای وضعیت معیشت مردم نیز دولت باید از استعدادهای جوان‌تر و در عین حال اندوخته‌های افراد با تجربه استفاده کند، تا بتواند مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهد.

وی در خصوص میزان مشارکت اصلاح طلبان در انتخابات گفت: کسانی که نظام را قبول دارند باید برای هر اصلاحی که می‌خواهند انجام دهند، پای صندوق‌های رأی بیایند و حرف خود را بزنند و هیچ بهانه‌ای برای نیامدن در پای صندوق رأی وجود ندارد. به‌نظر من مشارکت در انتخابات اولویت اول و انتخاب بهتر اولویت دوم است و احزاب مختلف باید پای صندوق‌های رأی بیایند و با هم به رقابت بپردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!