رمزگشایی پلیس از سرقت 50 دستگاه موتورسیکلت


رمزگشایی پلیس از سرقت 50 دستگاه موتورسیکلت

رئیس پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری ۴ مالخر موتورسیکلت و اعتراف به ۵۰ فقره مالخری خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد گودرزی افزود: در پی مراجعه و شکایت شهروندان، در خصوص سرقت موتورسیکلت و فروش آن در سایت‌های اینترنتی به قیمت بسیار پایین در محدوده تهرانسر، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت و مأموران موفق به دستگیری مالخر موتورسیکلت مسروقه شدند.

وی ادامه ابراز داد: در گام بعدی مأموران کلانتری تهرانسر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت ۳ مالخر دیگر پرونده را که از مالخران سابقه دار بودند شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: بررسی‌های مأموران نشان از این داشت که هر ۳ مالخر سابقه دار هستند و با تشکیل باند، دست به مالخری و انتقال اموال مسروقه به مخفیگاهشان در اسلامشهر تهران می‌زنند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بررسی از محل ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: متهمان ۱۸ الی ۴۳ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۵۰ فقره مالخری موتورسیکلت مسروقه اعتراف کردند.

سردار گودرزی در پایان با بیان اینکه هر ۴ مالخر پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کشتارگاه اسب در پارکینگ یک خانه!