موافقت مجلس با یک فوریت لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران


موافقت مجلس با یک فوریت لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با یک فوریت لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی بررسی دو فوریت لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران در دستورکار قرار گرفت.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۷۱ رأی موافق، ۱۱۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر با دو فوریت این لایحه مخالفت کردند. سپس یک فوریت این لایحه به رأی گذاشته شد که نمایندگان با ۱۲۳ رأی موافق، ۷۲ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در مجلس با آن موافقت کردند.

سواحل مکران می‌تواند موتور توسعه کشور باشد

حسین دهقان به عنوان نماینده دولت و رئیس سازمان توسعه سواحل مکران در دفاع از ضرورت بررسی لایحه مذکور به صورت دوفوریت، گفت: امروز بیش از هر مسئله دیگری نیازمند اقدام و عمل انقلابی هستیم چرا که در صورت کوتاهی، آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد این در حالی است که سواحل مکران می‌تواند موتور توسعه کشور باشد.

وی افزود: اگرچه گلایه‌هایی از بی توجهی دولت‌های گذشته در گسترش این منطقه وجود دارد اما بر این باور هستیم که توسعه سواحل مکران موجب توسعه استان خواهد شد. برداشتن بار عظیم توسعه منطقه و جبران عقب ماندگی آن بدون همراهی مجلس امکان پذیر نیست.

رئیس سازمان توسعه سواحل مکران با بیان اینکه امروز رقبای منطقه با سرعت به دنبال حذف و خنثی سازی ظرفیت‌های کشور از جمله سواحل مکران هستند، گفت: غفلت ما در این زمینه می‌تواند پیامدهای غیرقابل جبرانی در مسیر توسعه کشور داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه