مرغ مازاد در آذربایجان غربی مدیریت شود


مرغ مازاد در آذربایجان غربی مدیریت شود

ارومیه - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیریت مرغ مازاد در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کرمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی اظهار کرد: کرمی با اشاره به اینکه بازار مرغ در استان به تعادل مطلوبی رسیده و مرغ مازاد در استان لازم به مدیریت است و اگر مرغ مازاد وجود داشته باشد، برای جلوگیری از تضرر تولید کنندگان مقداری به خارج از استان صادر شود.

وی با اشاره به نرخ مصوب ۷۹۰ هزار ریال مرغ در بازار استان گفت: در توزیع شکر نیز افرادی با قیمت بالاتر از نرخ مصوب در حال عرضه هستند که لازم است طی بازرسی‌ها با این افراد برخورد جدی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در زمینه قطعه‌بندی مرغ هم چون برخی واحدهای کشتارگاهی قیمت‌های مصوب را رعایت نمی‌کنند، مقرر شده تا تعزیرات با این افراد برخوردهای لازم را داشته باشند.

کرمی در ادامه با اشاره به گزارش‌های دریافتی در زمینه نرخ‌های خارج از مصوبات تنظیم بازار در زمینه پوشاک فرم مدارس غیر دولتی در استان افزود: این نرخ‌ها بعد از بررسی‌ها مصوب شده و لازم است با تشدید بازرسی از مدارس و تولیدی‌هایی که این نرخ را رعایت نمی‌کنند، برخورد شود.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها تا ۱۵ مهرماه بر بازار نوشت افزار اضافه کرد: در زمینه سرویس مدارس نیز لازم است تنظیم بازار نظارت‌های خود را انجام دهد تا نرخ‌های عادلانه و مصوب ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: شعار مردمی سازی و عدالت محوری باید در تمام امور نمود داشته باشد و نمی‌توان به سهولت از کنار مسائل معیشتی شهروندان عبور کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق