زامبی آخرالزمانی و شیطان منحرف: پاسخ روسیه به تهدید اوکراین علیه رسانه های روسیه + ویدئو


 زامبی آخرالزمانی و شیطان منحرف: پاسخ روسیه به تهدید  اوکراین علیه رسانه های روسیه + ویدئو

مقام های روسیه به تهدید نماینده نیروهای اوکراینی علیه رسانه های روسیه پاسخ دادند.

به گزارش اسپوتنیک، الکسی ژوراولف نایب، رئیس اول کمیته دفاع دوما (حزب رودینا)، سارا اشتون-سیریلو نماینده نیروهای دفاعی اوکراین، که یک روزنامه نگار روسیه را تهدید کرده بود، "شیطان منحرف" خواند و خاطرنشان کرد که " تروریسم- اوکراینی" چهره‌ای زشت‌تر به خود می‌گیرد.
پیشتر، سارا اشتون-سیریلو، ترنسجندر آمریکایی، نماینده نیروهای دفاعی اوکراین، یکی از خبرنگاران رسانه های روسیه را به "قصاص قریب‌الوقوع" تهدید کرد و ادعا کرد که هفته آینده "جواب" خواهد داد.
ژوراولف گفت: تروریسم اوکراینی به تدریج در حال تنزل است و چهره ای زشت تر به خود می گیرد. و به معنای واقعی کلمه، تهدیدات آرزو شده اکنون توسط ترنس آمریکایی که تا همین اواخر مرد بود و حتی کارت تیزتر بود، منتشر می شود. چهره نیروهای مسلح اوکراین بیش از هر زمان دیگری شیواتر است. به شکل یک "منحرف - شیطان است".
به گفته وی: همیشه باید در نظر داشت که "رژیم دیوانه نازی" آماده است برای آسیب رساندن به روسیه دست به هر کاری بزند و "برای این کار نه از زنان و نه از کودکان دریغ نخواهد کرد".
وی خاطر نشان کرد: ما البته نباید با صدای شمشیر خالی خم شویم، اما از آنجایی که کسانی که چنین دستوراتی برای حملات تروریستی در کی یف می دهند شناخته شده هستند، باید به آنها بفهمانیم که همه پاسخگو خواهند بود، هیچ کس از حساب باز نخواهد ماند.
واکنش ماریا زاخارووا به تهدید نماینده نیروهای دفاعی اوکراین: زامبی آخرالزمانی
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به تهدید سخنگوی نیروهای دفاعی اوکراین در برابر خبرنگاران روسیه گفت: فدراسیون روسیه تهدیدهای نماینده نیروهای دفاعی اوکراین را برای خبرنگاران علنی خواهد کرد.
ماریا زاخارووا وعده داد تا این ویدیوی تهدید آمیز را به سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌های غیردولتی بفرستد که در آن نماینده نیروهای دفاعی اوکراین قول می‌دهد که روزنامه‌نگاران طرفدار روسیه را به خاطر "خدا و آزادی کامل بکشد".
زاخارووا در کانال تلگرامی خود نوشت: "زامبی آخرالزمانی. بیایید این شواهد بیشتر از ماهیت تروریستی رژیم کی یف و حمایت واشنگتن از آن را برای همه سازمان های بین المللی و سازمان های غیردولتی ارسال کنیم.
همزمان در واکنش به این تهدید الکساندر کوتس، خبرنگار نظامی روسیه نوشت: من حتی نمی‌دانم چه چیزی اینجا جالب‌تر است بیانیه‌ای به سبک یک فیلم اکشن کم‌هزینه که در یک استودیو گاراژ فیلم‌برداری شده است، یا تهدید آشکار به حمله های تروریستی از سوی یک مقام رسمی که حالت آن اگرچه (بیشتر به یک احمق می ماند).
به نوبه خود، والری فادیف، رئیس شورای حقوق بشر زیر نظر رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت که در ارتباط به سخنان اشتون-سیریلو با کمیته تحقیقات روسیه و سرویس امنیت روسیه تماس خواهد گرفت.
او خاطر نشان کرد، که با توجه به تجربه غم انگیز سوءقصد به روزنامه نگاران و رهبران افکار عمومی روسیه، نشانه هایی از آمادگی برای یک حمله تروریستی نیز وجود دارد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


شرایط روسیه برای تمدید قرارداد غلات + داده نمایی