بازدید کیم جونگ اون از کارخانه های هواپیماسازی در کومسومولسک برآمور


کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از کارخانه های هواپیماسازی در کومسومولسک بر...
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از کارخانه های هواپیماسازی در کومسومولسک بر آمور در روسیه بازدید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به همراه دنیس مانتوروف معاون نخست وزیر و وزیر صنعت و تجارت روسیه از کارخانه های هواپیماسازی در کومسومولسک بر آمور بازدید کرده و همچنین پرواز نمایشی جنگنده Su-35 را دیدند.
قطار کیم جونگ اون که برای سفر به روسیه انتخاب کرده است، صبح جمعه وارد کومسومولسک بر آمور شد.
به رهبر کره شمالی مرکز مهندسی و کارگاه های تولید کارخانه هوانوردی کومسومولسک بر آمور به نام یوری گاگارین و همچنین سایت مرکز تولید شرکت مادر بخش غیرنظامی یاکوولف نشان داده شد.
رهبر کره شمالی را دنیس مانتوروف همراهی می کرد. آنها با هم از تولید هواپیماهای جنگنده و فروشگاه مونتاژ نهایی هواپیماهای Su-35 و Su-57 بازدید کردند.
همانطور که مانتوروف خاطرنشان کرد، روسیه پتانسیل همکاری با کره شمالی را در زمینه ساخت هواپیما و همچنین سایر صنایع دارد. وی گفت: این امر به ویژه برای کشورهای ما به منظور دستیابی به حاکمیت فناوری که با آن روبرو هستند، مهم است.
در پایان این برنامه، رهبر کره شمالی و وزیر صنعت و تجارت پرواز نمایشی جنگنده چند منظوره Su-35 را تماشا کردند.
کیم جونگ اون روز سه شنبه وارد روسیه شد. این اولین سفر وی به روسیه از سال 2019 است. رهبر کره شمالی روز چهارشنبه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در فضاپیمای وستوچنی گفتگو کرد. مجموع زمان ملاقات آنها تقریباً شش ساعت بود. پوتین و کیم جونگ اون در خصوص روابط دوجانبه، موضوعات همکاری در کشاورزی، گردشگری و همچنین توسعه زیرساخت های حمل و نقل و لجستیک گفتگو کردند.
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته