خرید لپ تاپ به صورت آنلاین و قسطی خوب است؟


خرید لپ تاپ به صورت آنلاین و قسطی خوب است؟

خرید لپ تاپ به صورت آنلاین و قسطی و یا حضوری بهتر است؟ این سوالی است که برای همه ما ممکن است پیش بیاید. باید بگوییم که انتخاب به شما و شرایطی که در ادامه خواهیم گفت بستگی دارد.

خرید لپ تاپ به صورت آنلاین و به صورت فسطی دو بخش جداست که هر کدام به موارد زیادی بستگی دارند. همه شما لپ تاپ را جزو مهمی از زندگی خودتان می‌دانید،‌زیرا توسط آن هم می‌توان درس خواند و هم کسب درآمد کرد و هم تمام‌ کارهای متفاوت مثل فیلم دیدن، بازی کردن و ادیت عکس و فیلم و ... را انجام داد. حال سوال برای شما پیش می‌آید که خرید لپ تاپ حضوری بهتر است و یا آنلاین و قسطی، با ما همراه باشید تا با تجربه‌ای که در این چند سال در زمینه‌ی فروش لپ تاپ کسب کرده‌ایم را با شما به اشتراک بگذاریم.

ویژگی‌های خرید اینترنتی (آنلاین) لپ تاپ

اول از هر چیزی می‌خواهیم مزیت‌های خرید اینترنتی انواع لپ تاپ را به شما بگوییم، این سوال حتما برای شما پیش می‌آید که چگونه اعتماد کنم؟ لپ تاپ کالای گران قیمتی است و به راحتی نمی‌توان آن را به صورت اینترنتی خریداری کرد. کاملا درست است و شما در خرید لپ تاپ از فروشگاه‌های اینترنتی باید نهایت دقت را داشته باشید. باید نماد‌های اعتماد سایت، سابقه سایت در فروش و نظر کاربران را حتما مطالعه کنید.

خرید لپ تاپ به صورت آنلاین و قسطی خوب است؟

به عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی کالاوما نزدیک به 8 سال است که هم به صورت شعبه‌های حضوری و هم به صورت آنلاین رضایت کاربران را به خودش جلب کرده و لپ تاپ‌ها را در برند‌ها و تنوع‌های مختلف برای مشتریان در هرکجای ایران که باشند، ارسال می‌کند. با تمام این توضیحات باید به موارد زیر در خرید لپ تاپ دقت کنید :

مزیت‌های خرید آنلاین لپ تاپ

1. تنوع بالا در لپ تاپ

اولین موردی که توجه شما را در یک سایت اینترنتی جلب می‌کند، تنوع محصولات آن سایت است. هرچه تنوع بالاتر باشد قدرت انتخاب برای شما نیز بالاتر می‌رود در کالاوما می‌توانید تمام برند‌های متفاوت را مثل لپ تاپ ایسوس ، لپ تاپ لنوو و انواع مک بوک و لپ تاپ اچ پی را خریداری کنید. وقتی به صورت حضوری به مغازه‌ها مراجعه می‌کنید موارد زیادی به چشمتان نمی‌خورد و در آخر هم مجبور می‌شوید از خود فروشنده کمک بگیرید ولی به صورت آنلاین می‌توانید چندین لپ تاپ را از نظر پردازنده، صفحه نمایش و نوع کاربری و سخت افزار و قیمت مقایسه و انتخاب کنید و در آخر با مشاورین ما در کالاوما تماس بگیرید تا شما را برای تصمیم نهایی راهنمایی کنند.

2. امکان مقایسه لپ تاپ ها و فروشگاه‌‌های متفاوت

فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در زمینه فروش لپ تاپ در فعالیت هستند و شما در خرید آنلاین می‌توانید تمام این سایت‌ها را بررسی کنید، برای این کار لازم است محصولات،‌ تنوع لپ تاپ ها، قیمت‌ها و نماد‌های اعتماد و نظرات دیگر کاربران را در کامنت‌ها بخوانید. به عنوان مثال اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو را دارید، باید در چندین سایت تمام مدل‌های مورد نظرتان را بررسی کرده و در آخر آن سایتی که مطمئن‌تر است و قسمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارد را انتخاب کنید.

خرید لپ تاپ به صورت آنلاین و قسطی خوب است؟

3. قیمت بهتر | تخفیف‌های متنوع

برخی از سایت‌ها روی محصولات و اولین خرید‌ها بر ای کاربرانشان ویژگی‌هایی را در نظر گرفته‌اند. مثلا در کالاوما خرید اول شما 100 هزار تومان تخفیف دارد و کاستوم‌کردن و نصب ویندوز روی آن به صورت رایگان برای شما انجام می‌شود و هر لپ تاپی را با هر بودجه‌ای که باشید،‌ می‌توانید به راحتی پیدا و خریداری کنید.

** در کالاوما امکان خرید اقساطی را نیز در لوازم دیجیتال مثل لپ تاپ و گوشی موبایل دارید، توسط درگاه ازکی‌ وام به راحتی می‌توانید خرید خودتان را در کالاوما به صورت قسطی انجام دهید. تنها کافی است در سایت از کی وام ثبت نام کنید و موارد و مراحل گفته شده را انجام دهید و به راحتی و با خیال راحت هر محصولی را که می‌خواهید به صورت اقساطی خریداری کنید. **

4. ارسال سریع و راحت برای شما

با خرید لپ تاپ به صورت آنلاین می‌توانید نحوه دریافت کالا را انتخاب کنید، می‌توانید تحویل حضوری باشد و یا با پست‌های متفاوت و مطمئن. در این صورت دیگر نگران آسیب رسیدن به کالای خود نیستید و لپ تاپ شما با بسته‌بندی‌های محکم و استاندارد در کوتاه‌ترین زمان رد تاریخ انتخابی شما، به دستتان خواهد رسید.

5. ضمانت و اصالت کالا | توجه به نمادهای اعتماد سایت‌های اینترنتی

اگر به بخش آخر هر سایت بروید، آیکن‌ها و نماد‌هایی با نام‌های نمادهای اعتماد را مشاهده می‌کنید. حتما روی آن‌ها کلیک کنید و از استاندارد بودن و اصالت سایت مطمئن شوید. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید،‌ https داشتن سایت است، در واقع دامنه سایت باید به این شکل باشد : https://kalaoma.com/ اگر سایتی که وارد آن می‌شوید، با https شروع شود، سایت امنیت ندارد و پیشنهاد می‌کنیم که از آن خرید نکنید.

خرید لپ تاپ به صورت آنلاین و قسطی خوب است؟

نتیجه‌گیری نهایی

در کلام آخر باید به شما بگوییم که خرید لپ تاپ چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین مزایا و معایب خودش را دارد و همه‌چیز به انتخاب آخر شما بستگی دارد. البته این نکته را نیز فراموش نکنید که تجربه ثابت کرده خرید لپ تاپ به صورت آنلاین هم راحت‌تر است و هم مطمئن‌تر زیرا تمام لپ‌تاپ‌ها و محصولات در سایت‌های مطمئن دارای گارانتی مطمئن و اصلی هستند.

  • سایت : www.kalaoma.com
  • آدرس دفتر مرکزی : تهران، چهار‌راه ولی‌عصر، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه 8 واحد 806
  • شماره تماس : 62999819 -021

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی