سرجیو پرز از آخر هفته فاجعه بار خود می گوید


فرمول یک ایران – سرجیو پرز راننده مکزیکی تیم ردبول ریسینگ، آخر هفته ژاپن را یک «آخر هفته فاجعه بار» دانست، اما از اینکه تیم ردبول یک عنوان سازنده دیگر را به‌ عناوین قهرمانی جهان خود اضافه کرد، خوشحال است. پرز در رده پنجمی مرحله تعیین خط قرار گرفت...

فرمول یک ایران – سرجیو پرز راننده مکزیکی تیم ردبول ریسینگ، آخر هفته ژاپن را یک «آخر هفته فاجعه بار» دانست، اما از اینکه تیم ردبول یک عنوان سازنده دیگر را به‌ عناوین قهرمانی جهان خود اضافه کرد، خوشحال است.

پرز در رده پنجمی مرحله تعیین خط قرار گرفت و با شروع آهسته ای که داشت باعث شد از طرف کارلوس ساینز و لوئیس همیلتون تحت فشار قرار بگیرد. اما در مسیر حرکت به سمت پیچ 1، با همیلتون برخورد و به صفحه انتهایی بال جلوی او آسیب وارد شد. این اولین برخورد او نبود و در طول مسابقه چندین اتفاق ناگوار دیگر برایش رخ داد.

سرجیو پرز در مورد گرندپری پر حادثه ژاپن خود گفت:

این فقط یک آخر هفته فاجعه بار بود. همه چیز در پیچ یک با شروع واقعا بد، شروع شد.

من تحت فشار قرار گرفتم و دیگر نقش یک مسافر را داشتم و ساندویچ شدم. فکر می‌کنم به خودرویمان صدمه زیادی وارد شد و باعث شد کار ما بسیار سخت تر شود.

چکو در مورد کسب عنوان قهرمانی جهان سازندگان ردبول بیان کرد:

سال فوق العاده ای بود. واقعاً از نقش خودم در قهرمانی سازندگان خوشحالم. این یک روز بسیار ویژه برای کل تیم است تا بالاخره عنوان قهرمان سازنده را به دست آورد.

تاکنون سال فوق‌العاده‌ای بوده است. تیم کار شگفت انگیزی انجام داده است. خیلی خوب می شد که قهرمانی را با یک دو به پایان می رساندیم، اما خب چیزی هست که شده.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واژگونی مرگبار پراید با 5 سرنشین زن و کودک در جاده ورامین