رهن خانه در منیریه چند؟ / رهن واحد 70 متری فقط 500 میلیون تومان!


رهن خانه در منیریه چند؟ / رهن واحد 70 متری فقط 500 میلیون تومان!

برای رهن کامل خانه ۴۲ تا ۷۰ متری در منیریه با ۵۰۰ میلیون تومان می توانید یک واحد را معامله کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همان قدر که با ۵۰۰ نمی توانید در هر منطقه ای که دوست دارید برای خرید خانه اقدام کنید و خانه های نوساز گیرتان نمی آید اما با همین مبلغ در منیریه، از بهترین تا بدترین می توانید رهن کنید.

منیریه تهران در منطقه ۱۱ شهرداری تهران قرار دارد. محله منیریه یکی از محلات قدیمی تهران است اگر قصد اجاره خانه این این منطقه را دارید یک واحد با متراژ ۴۲ متر ۱۳ ساله و یک اتاق خواب دارد را با رهن کامل ۵۰۰ میلیونی کرایه کنید.

همچنین واحد دیگری با متراژ ۵۸ متر و یک اتاق خواب و پارکینگ،انباری دارد را در منیریه با رهن ۵۰۰ میلیونی برای اجاره آگهی شده است.

اگر واحد بزرگ تر مد نظر دارید باز یک واحد ۷۰ متری که یک اتاق خواب دارد را با رهن ۵۰۰ میلیونی در منیریه قیمت گذاری شده است.

یک واحد با متراژ ۵۹ متری در حالی که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک اتاق خواب داشته باشد، با رهن کامل ۵۰۰ ملیون تومان در منیریه اجاره کنید.

واحدی با متراژ ۵۲ متر در منیریه که به گفته آگهی دهنده واقعا تمیز و شیک و خوش نقشه. تازه رنگ آمیزی شده پذیرایی واقعا نورگیر عالی دو پنجره قدی بزرگ آشپرخانه بزرگ و دارای کابینت ام دی اف حمام مستر داخل اتاق سرویس بهداشتی مخفی در ورودی واحد تمیز و بهداشتی دارای بالکن بزرگ که به اتاق باز می‌شود را با رهن کامل ۵۰۰ میلیونی برای اجاره آگهی شده است.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده تا بدانید اجاره یک واحد ۴۲ تا ۷۰ متری در منیریه با امکانات متفاوت و با بودجه ۵۰۰ میلیونی برای رهن کامل کجا می توانید گزینه ایده آل خود را پیدا کنید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

رهن خانه در منیریه با ۵۰۰ میلیون
محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان)
منیریه
۴۲
۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۹ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰
منیریه
۵۸ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰
منیریه
۷۰ ۱خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۹۴ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰
منیریه
۵۵ ۱خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۹۲ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰
منیریه
۵۲
۱خوابه،انباری ۱۳۸۵ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰
منیریه
۵۹ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۸ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰
منیریه
۶۰ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰
منیریه
۵۸ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰
توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در منیریه برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی