چرا سرمایه‌گذاران جوان باید مشاوره مالی دریافت کنند؟


چرا سرمایه‌گذاران جوان باید مشاوره مالی دریافت کنند؟

بسیاری از سرمایه‌گذاران در دهه ۲۰ و ۳۰ زندگی خود تمایلی به دریافت مشاوره مالی حرفه‌ای ندارند، یا احساس می‌کنند دارایی کافی برای واجد شرایط بودن ندارند یا معتقدند که می‌توانند به تنهایی بهتر عمل کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کارگزاری‌های آنلاین نیز به شدت جمعیت‌های نسل Y و Z را هدف قرار داده‌اند تا به طور مستقل با استفاده از پلتفرم‌های آنلاین ارزان‌تر خود سرمایه‌گذاری کنند.

اما مشاوره حرفه‌ای می‌تواند برای بسیاری از سرمایه‌گذاران جوان مفید باشد Globe Advisor اخیراً با جنیفر لیتم، مشاور ثروت و مدیر روابط با مشتری در ونکوور، در مورد اینکه چطور والدین و مشاوران نسل Y و Z، می‌توانند به جوانان کمک کنند تا از مشاوره‌های مالی حرفه‌ای استفاده کنند، صحبت کرد:

برخی از تصورات غلط رایج سرمایه‌گذاران جوان در مورد دریافت مشاوره مالی حرفه‌ای کدامند؟

اغلب تصور نادرستی از خدماتی که یک مشاور حرفه‌ای ارائه می‌دهد وجود دارد. تصور این است که سرمایه‌گذاری دارایی‌ها و مدیریت پرتفوی تمام کاری است که یک مشاور انجام می‌دهد. اما مشاوران و شرکت ها متخصص در یک رویکرد جامع هستند و مدیریت پورتفولیو تنها بخش کوچکی است از آنچه می‌توانند ارائه دهند. سرمایه گذاران ۲۰ و ۳۰ ساله اغلب در برنامه‌ریزی مالی و مدیریت ریسک ارزش بیشتری نسبت به مدیریت دارایی پیدا می‌کنند.

چگونه والدین می‌توانند به فرزندان خود که به دنبال مشاوره مالی هستند، کمک کنند و یا احیاناً مانع از آن شوند؟

توصیه به فرزندانتان برای ملاقات با یک مشاور حرفه‌ای در اوایل زندگی، بهترین کمکی است که والدین می‌توانند انجام دهند. والدین ممکن است با مشاوری که می‌توانند به او معرفی شوند، رابطه‌ای داشته باشند، حتی اگر هنوز در موقعیتی نباشند که با هم کار کنند. همچنین، با افزایش سن والدین، مزایای زیادی برای تنظیم خانواده وجود دارد که از مشاوری که با چندین نسل کار می‌کند، مانند برنامه‌ریزی جانشینی و املاک به دست می‌آید.

بزرگترین مانع این است که به طور بالقوه والدین به فرزندان خود توصیه می‌کنند، حتی اگر از نظر مالی موفق بوده باشند. موفقیت مالی می تواند مسئله‌ای کاملاً شخصی و منحصر به فرد باشد، و دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک استراتژی برای یک فرد و نه شخص دیگر، حتی در یک خانواده، جواب می‌دهد.

به عنوان مثال، در ونکوور، تحت فشار قرار دادن کودکان برای خرید املاک (اعم از شخصی و سرمایه‌گذاری) رایج است زیرا والدین احتمالاً در دو دهه گذشته دستاوردهای قابل توجهی داشته‌اند. در حالی که املاک و مستغلات می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد، باید در چارچوب عوامل دیگر انجام شود، به ویژه با توجه به اینکه معمولاً شامل استفاده از اهرم مالی است.

بهترین راه برای جذب آن‌ها، درخواست یا پذیرش معرفی شخصی است. مشاوران، به عنوان بخشی از خدمات خود، باید آماده کار با فرزندان مشتریان فعلی باشند و آن را به عنوان بخشی از یک استراتژی کلی خانواده توصیه کنند.

همچنین، در روند کار با یک مشتری جدید و جوان‌تر عجله نکنید. صبر کلید است. با قصد طولانی مدت بودن رابطه را ایجاد کنید. به طور بالقوه، این در ابتدا به معنای صرف زمانی است که درآمدی ایجاد نمی‌کند، اما در بیشتر موارد، روابط طولانی مدت به مشتریان عالی برای هر مشاور تبدیل می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل