زمان آغاز فروش متری مسکن در بورس اعلام شد


زمان آغاز فروش متری مسکن در بورس اعلام شد

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن از آغاز فروش متری مسکن در بورس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای آغاز فروش متری مسکن در بورس منتظر ابلاغیه سازمان بورس هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، محمدرضا جواهری در جمع خبرنگار از آغاز فروش متری مسکن در بورس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای آغاز فروش متری مسکن در بورس منتظر ابلاغیه سازمان بورس هستیم.

وی ادامه داد: فروش متری مسکن در بورس را از سه سال گذشته شروع کردیم و برای آغاز این طرح سازمان بورس باید تاییدیه دهد و منتظر ابلاغ سازمان بورس هستیم.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن با بیان اینکه اولین فروش متری مسکن سه ماه پس از ابلاغیه سازمان بورس آغاز خواهد شد، گفت: تا کنون تجربه فروش متری مسکن در کشور را تجربه نداشتیم و احتمالا تا یک ماه آینده سازمان بورس ابلاغیه سازمان بورس صادر خواهد شد.

جواهری در پاسخ به سوالی درباره سازو کار فروش متری مسکن و تفاوت آن با فروش سهامی مسکن که از سوی تعاونی‌ها انجام می‌شود، گفت: در فروش متری ملک کاملا مشخص است و خریدار می‌داند که در چه محلی و کجا خرید متری را انجام داده است و از جزییات پروژه اطلاع دارد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در پاسخ به سوال ایلنا درباره قیمت سهام و میزان متری که در زمان تحویل واحد به افراد عرضه می‌شود،تاکید کرد: افراد وقتی در زمان عرضه یک متر با هر قیمتی خریداری می‌کنند در زمان تحویل پروژه همان یک متر به افراد تحویل می‌شود فارغ از اینکه با چه قیمتی این سهام را خریداری کرده و قیمت مسکن چه تغییری کرده‌است و قیمت‌ها به این عوامل مختلفی از جمله هزینه ساخت، زمین ، تجهیزات محاسبه می شود.

منبع: ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی