رای بازی سپاهان و الاتحاد صادر شد؟| ادعای جدید درباره نتیجه بازی سپاهان


رای بازی سپاهان و الاتحاد صادر شد؟| ادعای جدید درباره نتیجه بازی سپاهان

روزنامه الریاضیه می‌گوید ناظر ای اف سی از طریق خطوط بین‌المللی با کنفدراسیون فوتبال آسیا تماس گرفته و لغو بازی را هماهنگ کرده است.

یک منبع ویژه در کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه به الریاضیه گفت که تصمیم برای لغو یا به تعویق انداختن هر مسابقه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته می‌شود و تنها منوط به نظر ناظر بازی نیست.

او همچنین به روزنامه مشهور سعودی گفت: ناظر هیچ مسابقه‌ای نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا بدون تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به لغو بازی بگیرد. از آنجایی که مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا با ناظر بازی از داخل ورزشگاه تماس می‌گیرند _ جایی که خط بین المللی در دسترس است _ مستقیماً بین ناظر و کنفدراسیون فوتبال آسیا تماس برقرار می‌شود و سپس تصمیم به لغو بازی می‌گیرند.

رای بازی سپاهان و الاتحاد صادر شد؟| ادعای جدید درباره نتیجه بازی سپاهان

این منبع در کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: به ناظر مسابقه دو ساعت فرصت داده می‌شود تا گزارش جامعی را ارائه کند و در آن رویدادها یا مشاهداتی را که مشاهده کرده به فدراسیون قاره‌ای ثابت کند.

وی توضیح داد که تصمیم برای لغو یا به تعویق افتادن مسابقات معمولاً به دلیل شرایط فورس ماژور مانند زلزله، سیل و عبارات سیاسی، نژادی و مذهبی است که توسط هر یک از تیم‌ها یا هواداران آنها حذف نمی‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال 2024