باهوشا بگن: کدوم یکی از این 3 زن تنها قاتل فراری رو توی خونش پنهان کرده؟


باهوشا بگن: کدوم یکی از این 3 زن تنها قاتل فراری رو توی خونش پنهان کرده؟

معمای شناسایی متهم فراری تصویر معمای شناسایی متهم فراری، شامل 3 تصویر مجزاست. چند زن جوان در تصویر معمای شناسایی متهم فراری دیده می شوند. به باور طراح آزمون، یکی از این سه زن یک قاتل را مخفی کرده اند. به نظر شما...

باهوشا بگن: کدوم یکی از این 3 زن تنها قاتل فراری رو توی خونش پنهان کرده؟

معمای شناسایی متهم فراری

تصویر معمای شناسایی متهم فراری، شامل 3 تصویر مجزاست. چند زن جوان در تصویر معمای شناسایی متهم فراری دیده می شوند. به باور طراح آزمون، یکی از این سه زن یک قاتل را مخفی کرده اند. به نظر شما کدامیم از این 3 زن، کار را کرده است؟ آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خود را با معمای شناسایی متهم فراری امتحان کنید. آزمونی که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند.

بیشتر بخوانید: تست های هوش برای کودکان، چه دستاوردهایی دارد؟!

باهوشا بگن: کدوم یکی از این 3 زن تنها قاتل فراری رو توی خونش پنهان کرده؟

به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس باشد، می تواند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند. فرصت را غنیمت شمرده و با کمک معمای شناسایی متهم فراری بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.
اگر اغراق نباشد، معمای شناسایی متهم فراری آنقدر چالشی است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز معمای شناسایی متهم فراری باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر معمای شناسایی متهم فراری را بررسی کنید.

دو زوج جوان در تصویر معمای شناسایی متهم فراری دیده می شوند. به باور طراح آزمون، یکی از این دو زوج یک قاتل را مخفی کرده اند. به نظر شما کدام زوج این کار را کرده است؟ اگر در 5 ثانیه این فرد را شناسایی کنید شما یک نابغه هستید.
پاسخ معمای شناسایی متهم فراری

احتمالا درجه سختی معمای شناسایی متهم فراری، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

باهوشا بگن: کدوم یکی از این 3 زن تنها قاتل فراری رو توی خونش پنهان کرده؟

پاسخ معمای شناسایی متهم فراری

برخی زن وسطی را متهم دانسه اند، آنهم به خاطر میزان ظرف های زیادی که در سینک ظرفشویی دیده می شود. اما واقعیت این است که ممکن است این زن شب گذشته مهمانی داشته. زن سمت راست کسی است که فرد متهم را زندانی کرده است. در تصویر شما دستی را می بینید که پرده را گرفته است و او آنجا مخفی شده. 2 مسواک نیز درون لیوان دیده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معما و هوش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا