کشاورزان به قیمت گندم معترضند/ چرا وزیر جهاد رسما نرخ را اعلام نمی‌کند؟


کشاورزان به قیمت گندم معترضند/ چرا وزیر جهاد رسما نرخ را اعلام نمی‌کند؟

رئیس بنیاد ملی گندمگاران در واکنش کشاورزان به نرخ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: کشاورزان از این قیمت گلایه و به نرخ تعیین شده انتقاد دارند.

گروه کشت و دام بازارنیوز- مهربانو مهدوی؛ عطاالله هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار نیوز با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم هنوز از سوی وزیر جهاد کشاورزی (رئیس شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک) اعلام نشده است، گفت: قیمت خرید تضمینی گندم در شورای قیمت گذاری تصویب شده و براساس قانون باید تا پایان شهریور ماه این قیمت اعلام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه نمی‌دانیم وزیر جهاد کشاورزی چه ملاحظه‌ای دارند که قیمت را اعلام نمی‌کنند، افزود: برخی مسئولان دو هفته پیش عنوان کرده بودند که اوایل هفته گذشته قیمت اعلام می‌شود، اما این اتفاق نیفتاد.

هاشمی با بیان اینکه درباره زمان ابلاغ قیمت هیچ اطلاعی ندارم، درباره اینکه آیا وزیر جهاد کشاورزی به این دلیل قیمت را اعلام نمی‌کند که با هیات دولت در حال مذاکره با است تا قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان را افزایش دهد؟، اضافه کرد: در جریان این مساله نیستم و نمی‌توانم اظهار نظری در مورد آن داشته باشم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره واکنش کشاورزان به نرخ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: کشاورزان از این قیمت گلایه و به نرخ تعیین شده انتقاد دارند.

پایان پیام//

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله آمریکا و انگلیس به نقاطی از یمن