نطفه اسرائیل حرام بسته شده است/ شکست رژیم صهیونیستی در گروی وحدت مسلمانان است


نطفه اسرائیل حرام بسته شده است/ شکست رژیم صهیونیستی در گروی وحدت مسلمانان است

رضازاده گفت: وحدت و انسجام کشورهای مسلمان آینده جهان اسلام را رقم می زند. در همین راستا باید تلاش کرد نهاد‌های بین‌المللی که در این زمینه مسئول هستند را با رایزنی‌های مستمر دیپلماتیک وادار به موضع‌گیری و اقدامات صریح در قبال رژیم اشغالگر قدس کرد.

یعقوب رضازاده ، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز درباره حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار غیرنظامیان گفت: اتفاقاتی را شاهد هستیم که یک جنایت ضدحقوق بشری و ظلمی است که جهان سلطه به مردم مسلمان و بی دفاع تحمیل می‌کند. قربانیان این جنایت مردم بی‌گناه فلسطین هستند و باید جلوی این رژیم غاصب گرفته شود، چون جنایات آنان دارد به یک قرن می‌رسد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی هم نتوانستند جلوی این جنایت را بگیرند، بیان کرد: وحدت و انسجام کشورهای مسلمان آینده جهان اسلام را رقم می زند. در همین راستا باید تلاش کرد نهاد‌های بین‌المللی که در این زمینه مسئول هستند را با رایزنی‌های مستمر دیپلماتیک وادار به موضع‌گیری و اقدامات صریح در قبال رژیم اشغالگر قدس کرد.

رضازاده با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی به این مدت اخیر محدود نمی شود، افزود: با اینکه سال‌ها از غصب سرزمین مردم فلسطین می‌گذرد، اما این قضیه فراموش نمی‌شود. هر بار با یک حمله و جنایات این زخم تازه می شود و عمق بیشتری می گیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: نطفه اسرائیل حرام بسته شده است. آن ها هیچ حق قانونی نسبت به سرزمین های اشغالی ندارند و باید بدانند که با هیچ حربه ای به نتیجه دل‌خواهشان نمی‌رسند.

او خاطرنشان کرد: اما اینکه چگونه می‌توانیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم در گروی وحدت کشور‌های مسلمان و انسجام آنان است. اکنون سالیان سال است که ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کرده اند.

نطفه اسرائیل حرام بسته شده است/ شکست رژیم صهیونیستی در گروی وحدت مسلمانان است

رضازاده با اشاره به اینکه نسل امروز در فلسطین به مراتب آگاه تر و شجاع تر شده است، ابراز کرد: هر چه بیشتر زمان می گذرد کار صهیونیست ها سخت تر می شود. دیگر نمی توانند در حمایت کامل و در سکوت خبری به جنایات خود ادامه دهند.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در انتها تصریح کرد رژیمی که کودکان زخمی و بی گناه و زنان بی دفاع و مردم آسیب دیده یک بیمارستان را هدف موشک های خود قرار می دهد، حقارت خود را فریاد می زند. قطع به یقین این حقارت در نهایت دامان خودشان را خواهد گرفت. ملت مسلمان منفعل نمی نشیند تا کودک کشان و نامشروعان هرکار که خواستند با سرزمین های آن ها بکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟