چارلز لکلرک: حذف از مسابقه آستین کاملا منصفانه بود


فرمول یک ایران – چارلز لکلرک راننده موناکویی، رد صلاحیت خود از مسابقه فرمول یک ایالات متحده را “کاملاً منصفانه” خواند، زیرا مشخص شد که خودروهای او و لوئیس همیلتون، قوانین را نقض کرده بودند. راننده فراری که مسابقه را از پول پوزیشن شروع کرده بود و...

فرمول یک ایران – چارلز لکلرک راننده موناکویی، رد صلاحیت خود از مسابقه فرمول یک ایالات متحده را “کاملاً منصفانه” خواند، زیرا مشخص شد که خودروهای او و لوئیس همیلتون، قوانین را نقض کرده بودند.

راننده فراری که مسابقه را از پول پوزیشن شروع کرده بود و در آخر در رده ششم کار را تمام کرد اما پس از مسابقه به دلیل عدم قانونی بودن خودرویش از مسابقه حذف شد.

ماشین اصلاً هیچ لمسی نداشت. البته واضح است که با سوخت بالا به مسابقه می‌روید و با کمترین حاشیه امنی برای رعایت قوانین محروم می‌شوید.

اما قوانین قوانین هستند و سیاه و سفید نوشته شده اند، بنابراین کاملاً منصفانه است که ما را رد صلاحیت کنند. زندگی همین است. اکنون باید رو به جلو حرکت کنیم و سعی کنیم بفهمیم چه کاری می‌توانستیم بهتر انجام دهیم تا چنین چیزهایی را پیش‌بینی کنیم، حتی اگر در شرایطی مانند این بسیار دشوار است، زیرا در تمرین اول هیچ نشانه‌ای از لمس در هیچ‌جا نداشتیم که پیش بینی چنین اتفاقی را در روز یکشنبه بسیار دشوار می‌کند.

لکلرک امیدوار است که تیم فراری بتواند در آخر هفته مکزیکوسیتی عملکرد خوبی را داشته باشد و بتواند برای دفاع از رده دومی خود در جدول سازندگان آمادگی کامل داشته باشد.

کسب امتیاز بیشتر نسبت به آنها(مرسدس) قطعا هدف واضح ماست. واضح است که مبارزه تا پایان فصل با آنها ادامه دارد و باید در پایان فصل، جلوتر از آنها باشیم.

او همچنین در مورد وضعیت خود گفت:

داشتن پول پوزیشن های زیاد بسیار خوب است، اما در حال حاضر من هنوز ماشینی برای برنده شدن در یکشنبه ها نداشتم، که در نهایت برای من مهم ترین چیز است.

ما هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم. داشتن پول پوزیشن در روز شنبه بسیار خوب است. احساس می‌کنم روز شنبه دارم کار خوبی انجام می‌دهم، اما برای انجام دادن کار خوب در یکشنبه هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم، بنابراین آمار تعداد زیاد پول پوزیشن ها چیزی نیست که من را آنقدر هیجان‌زده کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق