استایل باربی و لباس سبز چشمگیر جنیفرلوپز


استایل باربی و لباس سبز چشمگیر جنیفرلوپز

در ادامه عکسی از جدیدترین استایل جنیفر لوپز را مشاهده می کنید.

جنیفرلوپز خواننده بازیگر ورقصنده معروف آمریکایی است. او اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا تجربه کرد.

در ادامه عکسی از او منتشرشده است که در یک مراسم خاصی با استایل جذاب و لباس سبزش همه را خیره کرد!

جنیفر لوپز بازیگر، نویسنده، رقصنده، طراح مد، تهیه کننده، خواننده و آهنگ نویس متولد ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ است.که در این مقاله بخشی از زندگی شخصی و همچنین هنری جنیفر لوپز را فراهم آورده ایم.

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از به دنیا آمد. پدر و مادری وی دیوید و گوآدالوپ؛ مادرش مربی مهدکودک و پدرش متخصص رایانه هر دو پورتوریکویی تبار و کاتولیک مذهب، زاده شهر پونسی در جنوب پورتوریکو می‌باشند. یک خواهر بزرگ‌تر به نام لسلی دارد و خواهر کوچک‌ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است.

پدر جنیفر لوپز، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌کرد؛ مدتی بعد به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می‌شود. زمانی که جنیفر به دنیا می‌آید خانوادهٔ آنها در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کردند که پس از مدتی با پس‌انداز کردن پول، موفق به خرید خانه‌ای بزرگ‌تر و دو طبقه می‌شوند و این گام بزرگی برای خانواده‌ای با وضع مالی ضعیف بود.

پدر و مادر جنیفر لوپز تأکید بسیاری بر اخلاق‌مداری در کار داشته و همواره فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق می‌کردند. همچنین برای اینکه فرزندانشان در زمینه‌های کاری خود دچار مشکلی نشوند، با تشویق آنها به اجرای خوانندگی و رقص در مقابل یکدیگر، به تمرین و افزایش مهارت آنها کمکی شایان توجه کردند. جنیفر تحصیلات دبیرستان خود را در یک مدرسه مذهبی کاتولیک به پایان رساند.

استایل باربی و لباس سبز چشمگیر جنیفرلوپز


استایل باربی و لباس سبز چشمگیر جنیفرلوپز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی