شروع پایش دسترسی به اینترنت در آمریکا


کنگره آمریکا ۳ سال پیش FCC را ملزم کرد داده‌های مربوط به در دسترس بودن و کیفیت خدمات دسترسی به اینترنت پهن‌باند ثابت و سیار را هر ۲ سال یکبار جمع‌آوری کند تا کمیسیون بتواند نقشه‌های میزان پوشش پهنای‌ باند را ایجاد کند. تمرکز این کمیسیون بر...

کنگره آمریکا ۳ سال پیش FCC را ملزم کرد داده‌های مربوط به در دسترس بودن و کیفیت خدمات دسترسی به اینترنت پهن‌باند ثابت و سیار را هر ۲ سال یکبار جمع‌آوری کند تا کمیسیون بتواند نقشه‌های میزان پوشش پهنای‌ باند را ایجاد کند.
تمرکز این کمیسیون بر اهداف خدمات جهانی مربوط به استقرار، مقرون به‌صرفگی، پذیرش، در دسترس بودن و دسترسی عادلانه به پهنای‌باند در سراسر آمریکا است. اکنون این کمیسیون اعلام کرده که تحقیقاتی را برای آغاز ارزیابی کنگره از وضعیت پهنای‌باند در سراسر کشور آغاز خواهد کرد.
در بیانیه‌ای گفته شده که در طول همه‌گیری کرونا و حتی قبل از آن، نیازهای کاربران اینترنت برای پهنای‌باند فراتر رفت؛ گفته شده چون برای انجام کارهای بزرگ، تعیین اهداف بزرگ ضروری است، به همین دلیل تحقیق مذکور برای به‌روزرسانی استاندارد پهنای باند ملی و همچنین تعیین یک هدف بلندمدت برای دستیابی به سرعت گیگابیتی آغاز می‌شود.
در اعلامیه شروع به تحقیق، علاوه بر تمرکز بر استاندارد خدمات جهانی، پیشنهاد سرعت پهنای‌باند ثابت ملی ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۲۰ مگابیت بر ثانیه نیز شده است. آخرین استانداردهای این کشور مربوط به سرعت معیار ۲۵.۳ مگابیت بر ثانیه‌ای برای سال ۲۰۱۵ بود و از آن زمان تاکنون قانون تغییری نکرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...