بهترین آژانس های هواپیمایی ایران + نقاط ضعف و قوت


در سال‌های اخیر به واسطه‌ی وجود آژانس‌های توریستی، سفر به کشورهای مختلف بسیار راحت‌تر شده است. مسافران با استفاده از این آژانس‌ها، دیگر درگیر رزرو هتل در مقاصد خارجی و خرید بلیط نیستند و می‌توانند از راهنمای فارسی زبان و دیگر خدماتی که در تورهای...

در سال‌های اخیر به واسطه‌ی وجود آژانس‌های توریستی، سفر به کشورهای مختلف بسیار راحت‌تر شده است. مسافران با استفاده از این آژانس‌ها، دیگر درگیر رزرو هتل در مقاصد خارجی و خرید بلیط نیستند و می‌توانند از راهنمای فارسی زبان و دیگر خدماتی که در تورهای گردشگری این آژانس‌ها برایشان تدارک دیده می‌شود، استفاده کنند. ما در این مقالبه لیستی از بهترین آژانس هواپیمایی ایران را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید از میان آن‌ها، گزینه‌ای مناسب برای سفر پیش روی خود انتخاب کنید.

بهترین آژانس های هواپیمایی ایران + نقاط ضعف و قوت

ویژگی‌هایی که بهترین آژانس هواپیمایی باید داشته باشد

قبل از این که به سراغ معرفی آژانس‌های هوایی برتر برویم، بد نیست نگاهی به ویژگی‌های یک آژانس هواپیمایی و مسافرتی ایده‌آل بندازیم:

مقاصد متنوع

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی یک آژانس هواپپیمایی خوب، پشتیبانی از مقاصد مختلف است. این روزها، دیگر تمامی مسافران در تور ترکیه، به دنیال رفتن به استانبول نیستند و خیلی‌های می‌خواهند تور آنتالیا یا حتی دیگر شهرهای این کشور را انتخاب کنند. افراد زیادی برای تور روسیه ثبت نام می‌کنند و مسافران حالا دوست دارند به مقاصد دور و نزدیک بروند. پس حتما به سراغ آژانسی همچون مقتدرسیر تابان بروید که تورهای خود را برای مقاصد متنوع در نقاط مختلف جهان برنامه ریزی می‌کند.

خدمات و پشتیبانی

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که بهترین آژانس هواپیمایی باید داشته باشد، خدمات مناسب برای تورهای خود و همچنین پشتیبانی مفید مشتریان خود است. تورهایی که به مقاصد مختلف برگزار می‌شوند، خدمات متفاوتی را نیز می‌طلبند و در کنار آن، حتما باید کارشناسانی مجرب برای پشتیبانی در نظر گرفته شود که در تمام طول سفر، همراه مسافر باشند.

قیمت‌های مناسب

شکی در این نیست که آژانس‌هایی که خود اقدام به برگزاری تور کرده، گزینه‌ی بسیار بهتری از آن‌هایی هستند که رابط به شمار آمده و در این میان، هزینه‌ای اضافی نیز روی دست شما می‌گذارند. در کنار قیمت خوب برای تورهای گردشگری، ارائه سفرهای لحظه آخری و تخفیف‌های مناسب در طول سال، گزینه‌ای عالی برای مسافرانی خواهد بود که می‌خواهند سفری مقرون به صرفه و با هزینه پایین به مقصد داخلی یا خارجی مد نظر خود داشته باشند.

حق انتخاب

و در آخر، یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌ها در انتخاب بهترین آژانس هواپیمایی، ارائه انتخاب‌های مختلف برای مشتریان است تا بتوانند، سفری مطابق با میل خود را از سر بگذرانند. برای مثال، اگر به صفحه تورهای مختلف مقتدرسیر تابان در سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید، می‌بینید که برای هر مسیر، لیستی بلندبالا از هتل‌های مختلف در نظر گرفته شده که هر کدام در رده قیمتی خود از بهترین‌ها به شمار می‌آیند. حتی برای مقاصد پرطرفدار، چندین هواپیمایی مختلف وجود دارد که اگر کسی خواست بتواند با خطوط ارزان قیمت سفر کند و کسی که از توانایی مالی مناسبی دارد، بتواند از حطوط لوکس و گران‌قیمت بهره ببرد.

به روز بودن

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که حتما یک آژانس هواپیمایی برتر باید داشته باشد، به روز بودن است. اطلاعات مربوط به ویزا، مراکز گردشگری و خیلی از قوانین مسافرت، روز به روز تغییر می‌کنند و این آژانس‌ها هستند که وظیفه راهنمایی شما را به عهده دارند و در نهایت برنامه ریزی سفر شما را انجام خواهند داد.
در نهایت فراموش نکنید که نظرات مسافران که در شبکه‌های اجتماعی قید شده، سابقه شرکت مورد نظر و قدمت آن را نیز در نظر بگیرید تا بهترین آژانس هواپیمایی و مجموعه‌ای مجرب را برای سفر خود انتخاب کنید.

بهترین آژانس های هواپیمایی ایران + نقاط ضعف و قوت

برترین آژانس‌هایی هواپیمایی ایران

البته بهترین آژانس هواپیمایی باید ویژگی‌های دیگری هم داشته باشد اما به طور خلاصه، موارد بالا در انتخاب لیست امروزمان، از اهمیت بالاتری برخوردار هستند. با این حساب، بهتر است برای تعطیلات خود، یکی از این آژانس‌ها را برای خرید تور با قیمت مناسب و خدمات عالی انتخاب نمایید:

مقتدرسیر تابان

مقتدرسیر تابان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های گردشگری در کشور ما به حساب آمده و با توجه به ویژگی‌ها و تنوع تورهایی که برگزار می‌کند، از بسیار جهات، بهترین آشژانس هواپیمایی در کشورمان محسوب می‌شود. اگر سایت رسمی این شرکت به آدرس mstiran.com مراجعه نمایید، با لیستی بلند بالا از تورهای مختلف به مقاصد متنوع در جهان بر می‌خورید. مهم نیست که قصد سفر به کشورهای ارزانی همچون گرجستان و ارمنستان را دارید یا می‌خواهید به قلب اروپا یا حتی جزایر خصوصی مالدیو سفر کنید، مقتدرسیر تابان، حتما تور مد نظر شما را در سایت خود لیست کرده است.
این مجموعه همچنین خدماتی عالی از جمله دریافت ویزا برای مقاصد مختلف را نیز ارائه کرده و همچنین از نظر قیمتی نیز، کاملا جزو بهترین‌ها در میان سایت‌های مختلف به حساب می‌آید. اگر هم نگران پشتیبانی یا حتی انتخاب مقصد مناسب خود هستید، به راحتی می‌توانید مقتدرسیر تابان را انتخاب کنید. این مجموعه کارشناسانی مجرب دارد که پیش از سفر به صورت رایگان به شما مشاوره داده و در طول سفر نیز شما را همراهی می‌کنند، برای مشاوره و همچنین رزرو تور از مقتدرسیر تابان می‌توانید به شماره ۷۵۲۱۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

بهترین آژانس های هواپیمایی ایران + نقاط ضعف و قوت

آویسا تراول

یکی دیگر از گزینه‌های مهم ما در لیست بهترین آژانس هواپیمایی، آویسا تراول است که بسیاری ویژگی‌هایی که درباره مقتدرسیر تابان را گفتیم در خود دارد. این مجموعه یکی از بهترین برگزار کننده‌های مقاصد جنوب شرق آسیا بوده و تورهایی متنوع با قیمت‌های عالی برای کشورهایی همچون تایلند، بالی، ویتنام، فیلیپین و … برگزار می‌کند.
آویسا تراول از جمله شرکت‌هایی است که هر ماهه، چند مورد تورهای لحظه آخری برگزار کرده و برای تورهای مناسبتی، تخفیف‌هایی عالی را ارائه می‌کند. پشتیبانی عالی، خدمات بسیار خوب و همچنین تنوع در مقاصد توریستی از جمله ویژگی‌های مهم آویسا تراول است. حتی اگر بخواهید به تورهای داخلی محبوب همچون تور کیش، تور قشم یا تور مشهد بروید هم می‌توانید روی آویسا تراول حساب کنید.

ایوار

ایوار نیز یکی از قدیمی‌ها در میان آژانس‌های مسافرتی است که کار خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده و سالانه تعداد زیادی تورهای مختلف به نقاط متنوعی از دنیا را برگزار می‌کند. همچون دو مورد قبلی، ایوار نیز مجری مستقیم تورها به حساب می‌آید و سفرهای خود را با خدمات بسیار خوب ارائه می‌کند.

الی گشت

الی گشت یکی از معروف‌ترین آژانس‌های هواپیمایی در ایران است که به واسطه سایت فعال و همچنین امکان خرید آنلاین، به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرده است. البته الی گشت تنها برای خرید تور مورد استفاده قرار نگرفته و خدمات دیگری همچون خرید بلیط، رزرو هتل در کشورهای مختلف و … را نیز ارائه می‌کند.

ققنوس

ققنوس از سال‌های بسیار دور در تهران فعالیت می‌کند و یکی از به روزترین و بهترین آژانس هواپیمایی در ایران به حساب می‌آید. البته ققنوس تمرکز اصلی خود را روی تورهای اروپایی گذاشته و خدماتی از جمله دریافت ویزای شینگن به مشتریان خود ارائه می‌کند.

بهترین آژانس های هواپیمایی ایران + نقاط ضعف و قوت

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان