این گوشی نیامده فروش یک‌میلیونی ثبت کرد


این گوشی نیامده فروش یک‌میلیونی ثبت کرد

مدل معمولی گوشی‌های پرچم‌دار سری X100 ویوو، ازراه‌نرسیده تاریخ‌ساز شد. ویوو قصد دارد گوشی‌های سری X100 خود را ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) عرضه کند و خبر غافل‌گیرکننده این است که چینی‌ها از مدل استاندارد این گوشی‌ها استقبال گرمی کرده‌‌اند....

مدل معمولی گوشی‌های پرچم‌دار سری X100 ویوو، ازراه‌نرسیده تاریخ‌ساز شد.
این گوشی نیامده فروش یک‌میلیونی ثبت کرد
ویوو قصد دارد گوشی‌های سری X100 خود را ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) عرضه کند و خبر غافل‌گیرکننده این است که چینی‌ها از مدل استاندارد این گوشی‌ها استقبال گرمی کرده‌‌اند. به‌گزارش WallStreetCn، در هفت روز نخست شروع پیش‌فروش، بیش از یک‌میلیون سفارش برای مدل استاندارد گوشی ویوو X100 ثبت شده است.
گوشی ویوو ایکس ۱۰۰ به صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح +Full HD، پردازنده تازه‌نفس دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک، رم LPDDR5T و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز شده است و با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اش، برای خریداران گزینه‌ای مطلوب به‌حساب می‌آید.
این گوشی نیامده فروش یک‌میلیونی ثبت کرد
این گوشی نیامده فروش یک‌میلیونی ثبت کرد
علاوه‌براین، ویوو X100 از دوربین اصلی Sony IMX920 با حسگر ۵۰ پیکسلی و دوربین فوق‌‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیسکلی با پشتیبانی از OIS و قابلیت زوم اپتیکال سه‌برابری و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری بهره می‌برد.
قیمت گوشی ویوو X100 در مدل استاندارد با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی ۳٬۹۹۹ یوان (۵۴۶ دلار) است. مدل پرو گوشی ویوو X100 نیز با مشخصات حافظه مشابه و قیمت ۵٬۹۹۹ (۸۱۳ دلار) دردسترس خریداران قرار می‌گیرد.
اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم در بازار پررقابت چین که پرچم‌دارانی همچون شیائومی ۱۴ پرو و هواوی میت ۶۰ پرو پلاس در آن برای یکدیگر خط‌ونشان می‌کشند و تنوع بسیار زیاد برای خرید گوشی، پرچم‌دار جدید ویوو در چه جایگاهی قرار می‌گیرد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پنتاگون برای رویارویی در فضا آماده می شود