نگرانی رئال مادرید از وضعیت جسمانی گولر


نگرانی رئال مادرید از وضعیت جسمانی گولر

باشگاه رئال مادرید بابت وضعیت هافبک ترکیه‌ای خود نگرانی‌هایی دارد.

نگرانی رئال مادرید از وضعیت جسمانی گولر

به گزارش راهبرد معاصر؛ آردا گولر که تابستان اخیر در حالی که مورد توجه باشگاه بارسلونا هم قرار داست، در نهایت در انتقالی 20 میلیون یورویی (به علاوه 10 میلیون یورو بند پاداش‌ها) از فنرباغچه جدا و با عقد قراردادی 6 ساله به رئال مادرید پیوست، به دلیل مصدومیت‌هایی که در این مدت به آن دچار شده، هنوز نتوانسته برای کهکشانی‌ها به میدان برود.

بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «مارکا»؛ باشگاه رئال مادرید به شدت نگران وضعیت آردا گولر است. آنها نمی‌خواهند تاریخ بازگشت و یا روز احتمالی برای انجام اولین بازی این هافبک ترکیه‌ای را تعیین کنند. اکنون نکته کلیدی این است که تشخیص بدهند که مشکل کجا بوده که گولر پشت‌ سر هم مصدوم شده و از احتمال افسردگی این بازیکن جلوگیری کنند.

دستور‌العمل واضح است و آن اینکه فشاری روی این هافبک 18 ساله نباشد و کارها در آرامش خاطر پیش برود، این در حالی است که مدیران باشگاه و کادر فنی رئال مادرید کاملاً به او اعتماد دارند. آنها، آردا گولر را بازیکن ممتازی می‌دانند، اما بر این باور هستند که فیزیک بدنی او هنوز نیاز به کار دارد و باید شکل‌ بگیرد.

باشگاه رئال مادرید همچنین با پزشک خود یعنی نیکو میهیچ قطع همکاری کرده است، چرا که مدیران باشگاه بر این باور هستند که عود کردن مصدومیت اخیر آردا گولر، تازه‌ترین مورد از مشکلات سال‌های اخیر در این باشگاه از حیث مصدومیت‌ها بوده است.

گولر که چهار بازی ملی با پیراهن ترکیه در کارنامه حرفه‌ای‌اش به ثبت رسیده است، در زمان حضورش در فنرباغچه 51 بازی انجام داد و در کنار به ثمر رساندن 9 گل، 12 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم