مانور تمام عیار سئول علیه کره شمالی


مانور تمام عیار سئول علیه کره شمالی

اقتصاد نیوز :نیروی دریایی کره‌جنوبی در بحبوحه تهدیدات موشکی کره‌شمالی، با نزدیک به ۳۴۰۰ نیرو و بیش از ۳۰ خودروی تهاجمی، رزمایش‌های فرود گسترده‌ای را در شهر پوهانگ برگزار می‌کند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری یونهاپ امروز سه‌شنبه به نقل از مقام‌های نظامی کره‌جنوبی گزارش داد که این مانورهای شش روزه «تمام‌عیار» روز جمعه در ۱۶۳ مایلی جنوب شرقی سئول آغاز شد.

به گزارش یونهاپ، پرسنل نظامی امروز مرحله «اقدام قاطع» را تمرین کردند که شامل آموزش کشتی‌های جنگی، هواپیماهای ترابری و هلیکوپترها در یک منطقه ساحلی است. این وب‌سایت همچنین گزارش داد که مرحله تمرین شامل ناوشکن چونگ‌موگونگ یی سون-سین است.

خط و نشان کره جنوبی برای کره شمالی / چرا سئول به کیم جونگ اون هشدار داد؟

براساس این گزارش، این آموزش در پس زمینه رزمایش دفاعی دیگر کره‌جنوبی به نام هوگوک انجام شد که از ۱۶ اکتبر تا ۲۲ نوامبر برای تقویت توانایی سئول برای پاسخ به تهدیدات هسته‌ای و نظامی ادعایی کره‌شمالی برگزار می‌شود.

رسانه‌ها گزارش دادند که این تحولات در بحبوحه برنامه‌های پیونگ‌یانگ برای پرتاب ماهواره جدید بین ۲۲ تا ۳۰ نوامبر رخ می‌دهد. یک مقام نظامی کره‌جنوبی اوایل امروز به خبرنگاران گفت که سئول انتظار دارد کره‌شمالی تا ۲۲ نوامبر اقدام به پرتاب ماهواره شناسایی نظامی کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا